Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Fast kaffe är ju inte salt. Då är det ju inte ett hav med kaffe, utan ett kaffe gjort på havsvatten. 

Postat

Undrar hur man skulle lukta efter ett bad i kaffe? Tänker att kaffeandedräkt inte är så välluktande. 😕

Postat
1 timme sedan, -k9- said:

Fast kaffe är ju inte salt. Då är det ju inte ett hav med kaffe, utan ett kaffe gjort på havsvatten. 

Fast nu var ju inte havsvatten salt från början heller. Utan resultatet av salt från klippor och häll, ja och en och annan blåval som skjutit snett.

1 timme sedan, -k9- said:

Undrar hur man skulle lukta efter ett bad i kaffe? Tänker att kaffeandedräkt inte är så välluktande. 😕

Fast nu är ju inte kaffebad gjort av andedräkt så svaret bli helt enkelt, kaffe.

Postat
25 minuter sedan, slejnard said:

”Ett ord” är ju två ord 🤔

ungefär som "Ålder är bara en siffra" NÄ, Ålder är ett ord !!!

Postat
12 minuter sedan, tordA said:

ungefär som "Ålder är bara en siffra" NÄ, Ålder är ett ord !!!

Ja, d e d d e! D e d, ålder är även ett högst tillfälligt tillstånd, lite som sömn, kärlek eller bakfylla. Sedär! Bara genom att läsa den meningen så blev du lite äldre. 

Bakfylla kan förresten inte botas, men den kan förskjutas!

• Gilla 1
Postat

Ok.

Jag brukar ha jättesvårt för vegetariska ”imitation”-produkter. Tycker det smakar apa.

Men ICAs egna vego-schnitzel är ju god på riktigt 👍🏻

Postat
2 minuter sedan, Naymari said:

Ok.

Jag brukar ha jättesvårt för vegetariska ”imitation”-produkter. Tycker det smakar apa.

Men ICAs egna vego-schnitzel är ju god på riktigt 👍🏻

Den ska jag prova...finns den på Coop?

Skojar bara! 

☺️

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.