Fidden Postat 9 februari 2020 Postat 9 februari 2020 12 minuter sedan, CHAE said: Nyttjar inte Facebook🙂 Telefax, herrn? Är det för modernt det också kanske? Telegraf kanske faller herrn bättre i smaken? Annars har jag ett fint skynke som passar utmärkt till att göra röksignaler när man grillat klart sitt vildsvin.
Neosus Postat 9 februari 2020 Postat 9 februari 2020 15 minuter sedan, CHAE said: Nyttjar inte Facebook🙂 Hur kan du leva utan fejsbok? Obegripligt... ☺️
Neosus Postat 9 februari 2020 Postat 9 februari 2020 2 minuter sedan, Fidden said: Telefax, herrn? Är det för modernt det också kanske? Telegraf kanske faller herrn bättre i smaken? Annars har jag ett fint skynke som passar utmärkt till att göra röksignaler när man grillat klart sitt vildsvin. 😄 Jag beställde en ny multiskrivare.. utan fax.
CHAE Postat 9 februari 2020 Trådstartare Postat 9 februari 2020 1 timme sedan, Fidden said: Telefax, herrn? Är det för modernt det också kanske? Telegraf kanske faller herrn bättre i smaken? Annars har jag ett fint skynke som passar utmärkt till att göra röksignaler när man grillat klart sitt vildsvin. 😄 1 timme sedan, Neosus said: Hur kan du leva utan fejsbok? Obegripligt... ☺️ Det går alldeles utmärkt🙂
slejnard Postat 9 februari 2020 Postat 9 februari 2020 1 timme sedan, Neosus said: kpd 😑 Skulle vara gott 😑
slejnard Postat 9 februari 2020 Postat 9 februari 2020 Himme! Förut var jag borta 😳 I Boden av alla ställen 😳
slejnard Postat 9 februari 2020 Postat 9 februari 2020 Tv-puck kval såg vi. Troligast ser vi han bära norrbottniska fanan till hösten. Verkar vara mer eller mindre kvalificerad nu 🙂
Dark Of Light Postat 9 februari 2020 Postat 9 februari 2020 3 timmar sedan, slejnard said: Himme! Förut var jag borta 😳 I Bollen av alla ställen 😳 😳
Gäst Postat 9 februari 2020 Postat 9 februari 2020 skriv inte att du är ute på färd slejnard, nån kan råna ditt hem så
Dark Of Light Postat 9 februari 2020 Postat 9 februari 2020 Vem Dödade Malcolm X? På Netflix. Engagerande, spännande och helt och hållet på riktigt. Har givit upphov till mordfallets öppnande over there igen. Se den.
slejnard Postat 10 februari 2020 Postat 10 februari 2020 9 timmar sedan, ewroL said: skriv inte att du är ute på färd slejnard, nån kan råna ditt hem så Okej 👍
Recommended Posts