Dark Of Light Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 49 minuter sedan, slejnard said: Jåh! Prova vetja... finns flera smaker Med hallon?
slejnard Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 6 minuter sedan, Dark Of Light said: Med hallon? Ja?
Neosus Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 17 minuter sedan, Dark Of Light said: Med hallon? Vilken sort? 😑
Dark Of Light Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Film: Uncut Gems. Var? Netflix. Handling i korthet: Adam Sandler (i en seriös roll för en gångs skull) spelar en judisk ädelstenshandlare med grova spelproblem. Han har en enorm talang att sylta in sig i det ena problemet efter det andra, i allt från affärer till kärlek. Spelskulderna kommer dock i kapp honom, problemen hopar sig. Ska han äntligen få sinnesfrid och gå med plus? Varttenåtåharåh´? Ja, det är befriande att se Sandler spela något annat än förvuxna småbarn. Han kan faktiskt bära upp seriösa roller, bara manus håller. Det gör det här. Spännande och intensivt, härligt rörigt men dödligt seriöst. 8/10 pilsner får den.
Dark Of Light Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 1 minut sedan, Neosus said: Vilken sort? 😑 Ost? 😑
slejnard Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Vi ser la casa del papier.. spennande kriminaldrama om några som rånar sedelverket osv... spanskt. Inte hängt med så noga men sambon är fast
Dark Of Light Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Pappersslottet. Har gått ifrån serie nu för ett tag. Långfilm så slipper jag engagera mig. ☺️
Fidden Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Inne på dygn 3 i min reboot-fasta. Mindre hungrig idag, men var rejält illamående på förmiddagen. Kom på att jag nog behövde lite salt, sen kom jag in i matchen. Bara lite blodtrycksfall när jag reser mig. Smakerna börjar förändras, var tvungen att kolla om tepåsen innehöll socker, för det kändes alldeles sötsliskigt om det. Kanske är acetonsmaken i munnen som ställer till det.
Fidden Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Mådde inget bra, ville reseta och bryta lite mönster
Neosus Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 (redigerat) Melodifestivalen i ettan! Huvvaligen! Vem vinner? 😏 Redigerat 1 februari 2020 av Neosus
Dark Of Light Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 53 minuter sedan, Fidden said: Inne på dygn 3 i min reboot-fasta. Mindre hungrig idag, men var rejält illamående på förmiddagen. Kom på att jag nog behövde lite salt, sen kom jag in i matchen. Bara lite blodtrycksfall när jag reser mig. Smakerna börjar förändras, var tvungen att kolla om tepåsen innehöll socker, för det kändes alldeles sötsliskigt om det. Kanske är acetonsmaken i munnen som ställer till det. Vad fan vet jag men... är det så nyttigt det där?
Fidden Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Återstår att se, men just nu verkar forskarkåren ganska enig om att fasta är en bra idé. För några år sedan sågs det som livsfara, går lite i vågor.
Fidden Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 (redigerat) Nä detta funkade inte, malou. Öststatsbidrag med sur sång. Hon var bättre ifjol. Redigerat 1 februari 2020 av Fidden
Fidden Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Ja, med tanke på resten kanske den kan gå vidare.
Recommended Posts