Dark Of Light Postat 31 januari 2020 Postat 31 januari 2020 (redigerat) 45 minuter sedan, Fidden said: Nä hörni. Jag går och lägger mig. Inte samtidigt dock. Först går jag en liten bit, sen lägger jag mig. Är inne på dag 2 av ett 4-dagars faste-experiment jag fick för mig att ge mig på för att reboota året. 15 minuter sedan, Neosus said: Varma Koppen! ☺️ Ja det där var ju två motsägelsefulla inlägg om något. Jag däremot har öppnat starkt. Film: The Post. Var? Netflix Varenåttåharåh´? Jag fan. Är en sucker för historiska filmer, den här Spielberg-rullen handlar om USAs inblandning i Vietnamkriget och alla oegentligheter däri. New York Times avslöjar trasslet men filmen handlar mer om när Washingon Post får heta sanningar i knäet. Ska det publiceras och till vilket pris? Tung rollbesättning; Tom Hanks, Meryl Streep, Bob Odenkirk och Matthew Rhys för att nämna några. Mästerligt spel, speciellt av Streep och Hanks. Spännande värre på ett sätt som endast The Presidents All Men kan triumfa. Förresten, se gärna just den efter den här. 8/10 Carsberg Hof får den av mig. Redigerat 31 januari 2020 av Dark Of Light
Neosus Postat 31 januari 2020 Postat 31 januari 2020 Jooo men de e de de e de e de! Historiska filmer är trevligt!
slejnard Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 10 timmar sedan, Fidden said: Nästan mellan DoL och CHAE, i Jönköping. 👍 där bodde min farmor när hon levde. Längesen
slejnard Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 9 timmar sedan, Naymari said: Fandå Vad nu då? 😕
Dark Of Light Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 1 timme sedan, slejnard said: Fasen va tung snö! Nyskottad! 😮 Hde gärna hjälpt dig men jag bor söderöver. 😑
slejnard Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 8 minuter sedan, Dark Of Light said: Hde gärna hjälpt dig men jag bor söderöver. 😑 Tror det snöat 7 dagar i rad. Kräkless 🤢
SnigelDynamit Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Här i mitten av landet (eller var jag nu är) är det vår. Aj mitt huvud. 😖
Dark Of Light Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 1 minut sedan, slejnard said: Alvedon? Gick det bra erat party? 🙂 Måste varit bra eftersom hon inte vet var hon är?
slejnard Postat 1 februari 2020 Postat 1 februari 2020 Å vaniljsås 😑 men eftersom den var paj så fick jag laga den.. God den där Coops smulpaj 😑
Recommended Posts