Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
2 timmar sedan, Dark Of Light said:

Framför allt så lever man längre. Te drickare lever inte lika länge som kaffe dito. Cigarettrökare lever inte lika länge som pip eller cigarr rökare, öl drickare lever längre än rosévins dito. True story. Ja listan kan bli lång. Frågan är hur länge man vill leva. För alltid? Näh, alltså tar jag lite grädde i kaffet ibland för att jämna ut oddsen lite.

Kpd.

Kaffe, cigarr och öl alltså. Nyckeln till evigt liv. 

Postat

Så... Nu känner jag mig mer i balans igen. Hyfsad rulle Fury där. 6/10 skägg får den av mig.

14 minuter sedan, Fidden said:

Kaffe, cigarr och öl alltså. Nyckeln till evigt liv. 

Sooooooooom sagt... balansera det hela med lite grädde i kaffet emellanåt så blir det någon ände på det i alla fall.

Postat

Sedan finns det de som lever om också. I mitt nästa liv ska jag bli knäkatt åt någon alldeles för rik hagga. 😑 Bara sitta där och bli matad med räkor, bli kliad bakom örat lite, sova lite, skita lite, repeat.

Postat

Kul å höra nay att det gick bra! Vårat rep gick också bra. Kul å spela. Provade en massa pedaler jag haft i gömmorna men är nog en icke pedalist. Möjligen får wah wahn hänga med ☺️ 

14 mars är det den årliga rockpartyt med smäkk. Ni kommer väl? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.