Dark Of Light Postat 28 januari 2020 Postat 28 januari 2020 Ska se Fury på Nättflixxen för att muntra upp mig lite.
Fidden Postat 28 januari 2020 Postat 28 januari 2020 2 timmar sedan, Dark Of Light said: Framför allt så lever man längre. Te drickare lever inte lika länge som kaffe dito. Cigarettrökare lever inte lika länge som pip eller cigarr rökare, öl drickare lever längre än rosévins dito. True story. Ja listan kan bli lång. Frågan är hur länge man vill leva. För alltid? Näh, alltså tar jag lite grädde i kaffet ibland för att jämna ut oddsen lite. Kpd. Kaffe, cigarr och öl alltså. Nyckeln till evigt liv.
Dark Of Light Postat 28 januari 2020 Postat 28 januari 2020 Så... Nu känner jag mig mer i balans igen. Hyfsad rulle Fury där. 6/10 skägg får den av mig. 14 minuter sedan, Fidden said: Kaffe, cigarr och öl alltså. Nyckeln till evigt liv. Sooooooooom sagt... balansera det hela med lite grädde i kaffet emellanåt så blir det någon ände på det i alla fall.
Neosus Postat 28 januari 2020 Postat 28 januari 2020 Jåh! Det finns faktiskt folk som lever längre än dom som lever kortare.... Banne mej!
Dark Of Light Postat 28 januari 2020 Postat 28 januari 2020 Sedan finns det de som lever om också. I mitt nästa liv ska jag bli knäkatt åt någon alldeles för rik hagga. 😑 Bara sitta där och bli matad med räkor, bli kliad bakom örat lite, sova lite, skita lite, repeat.
Naymari Postat 28 januari 2020 Postat 28 januari 2020 Bra session, bra låt och bra sånginsats från artisten. Januari är en bra men upptagen månad.
slejnard Postat 28 januari 2020 Postat 28 januari 2020 Kul å höra nay att det gick bra! Vårat rep gick också bra. Kul å spela. Provade en massa pedaler jag haft i gömmorna men är nog en icke pedalist. Möjligen får wah wahn hänga med ☺️ 14 mars är det den årliga rockpartyt med smäkk. Ni kommer väl?
Naymari Postat 29 januari 2020 Postat 29 januari 2020 Nyss hittat artisten KOPS. Så coolt. Verkar som han gör allt själv också.
Recommended Posts