Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
3 minuter sedan sa slejnard:

Nu ska vi se the midnight sky istället på Netflix 

Hämnas! Ring en väninna!

Btw, DÄR har du en seg film. Avbröt tittandet efter halva.

Redigerat av Dark Of Light
Postat
2 timmar sedan sa Neosus:

Och här har ni.. Om ni har en massa dötid att slå ihjäl... såatte...

Tänkte genast på detta klipp från The Ricky Gervais Show

😄 

Postat

Vilken hockey Finland spelar!!! Ett helt annat spel än den mot Schweiz. Nåja, en period kvar och visst allt kan hända. Poäng har slarvats bort förr, men detta verkar stabilt. 3-0 

Postat

En utskåpning av Finland 6-0. Men hur starkt är laget egentligen? Det krävs ett möte mot Kanada för att se var de egentligen står. Kul hockey om än mot ett passivt Slovakien.

Postat
27 minuter sedan sa slejnard:

Tyckte den var bra. Djup men lite seg. Påminde på nåt sätt om 2001-ett rymdäventyr. Ja den var bra! 

Gillade den faktiskt jag också.

Postat
8 timmar sedan sa SnigelDynamit:

Gott Nytt År vänner och alla andra med!
💕🦋🌈🍾

Detsamma och god sista jävla-2020-morgon.

Postat

Ja, detta annus horribilis byts snart ut mot ett nytt. Man får hoppas att det inte blir lika horriblis bara.

Såg precis SVE-RYS matchen. Mycket underhållande, klart sevärt. 

Postat

Det ska brännas lite Solani Aged Burley Flake tobak i min Rattray´s Six Friends pipa. Blir den promenad tillsammans med detta. Ska ut och kontemplera detta skitår. 

Postat

Spenderar dagen och aftonen med en nyårslåt, men den blir nog inte klar i tid. Man kan tycka att jag är lite sent ute.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.