Dark Of Light Postat 29 december 2020 Postat 29 december 2020 4 timmar sedan sa slejnard: RIP Roland Cedermark. Dragspelarna blir färre och färre Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga...
Dark Of Light Postat 29 december 2020 Postat 29 december 2020 16 minuter sedan sa slejnard: Hud & smördeg samt grisfötterna i Madeira är klar om en kvart. Välkomna!
Dark Of Light Postat 29 december 2020 Postat 29 december 2020 5 timmar sedan sa slejnard: Tilly vill ut men törs inte ha hon lös atm pga risk för att snön rasar från taket. Bara ta på hon kopple då Inte ska du ha hunden på taket!?
slejnard Postat 29 december 2020 Postat 29 december 2020 Jå gör det! Vi såg den 12:e mannen på Netflix. Spännande norskt krigsdrama
Naymari Postat 29 december 2020 Postat 29 december 2020 2 hours ago, Neosus said: Ska man sätta på en film? 👀 Gör som DoL och sätt på grannen istället
slejnard Postat 29 december 2020 Postat 29 december 2020 Ser på SVT en serie om norsk black metal. Intressant
Dark Of Light Postat 30 december 2020 Postat 30 december 2020 (redigerat) 12 timmar sedan sa Naymari: Gör som DoL och sätt på grannen istället 11 timmar sedan sa slejnard: Ser på SVT en serie om norsk black metal. Intressant Det här kan ju sluta hur illa som helst. Plötsligt döper Slej om sig till något norskblackmetalhäftigt som Gnorf eller Ætelwulf, börjar sminka sig så pass att min avatarbild kommer att skämmas, för att sedan ta livet av sina grannar. Det är länge sedan som jag hade någon som helst extra respekt för folk som var t ex poliser, katolska präster, läkare eller för den delen politiker enbart för deras yrkens skull. De är lika goda kålsupare och människor som de flesta av oss. Det är synd bara att det gång på gång måste förevisas så tydligt. Det här med att föregå med gott exempel är en förlorad förmåga. ... och btw, det var trots allt inte såååå länge sedan vi upplevde ett statsminister mord här i landet. Har den gode svetsarn´ glömt det redan så öppet och ledigt han spatserar i stan? Illa. Mycket illa.... Kpd? Redigerat 30 december 2020 av Dark Of Light
Pico Postat 30 december 2020 Postat 30 december 2020 22 timmar sedan sa slejnard: RIP Roland Cedermark. Dragspelarna blir färre och färre Se där ja, RIP... Jag ärvde två spel av farsan när han gick bort och jag är emellanåt peppad på att lära mig spela men det blir som aldrig riktigt av. Lathet och andra projekt har nog ofta vunnit (~100%, give or take precis ingenting) över den högre inlärningströskeln jag tänker knappspelen innebär. Med pianodragspelen får man ju som så mycket gratis (säger jag som vore jag vore en klaviatör (jäss, jo hörd mi 😄)).
Fidden Postat 30 december 2020 Postat 30 december 2020 20 minuter sedan sa Pico: Se där ja, RIP... Jag ärvde två spel av farsan när han gick bort och jag är emellanåt peppad på att lära mig spela men det blir som aldrig riktigt av. Lathet och andra projekt har nog ofta vunnit (~100%, give or take precis ingenting) över den högre inlärningströskeln jag tänker knappspelen innebär. Med pianodragspelen får man ju som så mycket gratis (säger jag som vore jag vore en klaviatör (jäss, jo hörd mi 😄)). Har spenderat några timmar på att kolla på Anders Flanderz på Youtube, han tar dragspelandet till en mycket märklig nivå.
Pico Postat 30 december 2020 Postat 30 december 2020 11 minuter sedan sa Fidden: Har spenderat några timmar på att kolla på Anders Flanderz på Youtube, han tar dragspelandet till en mycket märklig nivå. Ahh, den där tjommen ja... 😄
Pico Postat 30 december 2020 Postat 30 december 2020 Jag vill minnas att han var på P3s musikhjälpen någon gång och jag nämnde det för Pazo som blev typ arg på riktigt för han ogillar sånt där så mycket... 😄
CHAE Postat 30 december 2020 Trådstartare Postat 30 december 2020 (redigerat) 54 minuter sedan sa Fidden: Har spenderat några timmar på att kolla på Anders Flanderz på Youtube, han tar dragspelandet till en mycket märklig nivå. Har aldrig hört talas om honom innan så jag tog del av vansinnet XD 42 minuter sedan sa Pico: Ahh, den där tjommen ja... 😄 Onekligen har han ju hittat sin egen grej. Hysteriskt kul. 34 minuter sedan sa Pico: Jag vill minnas att han var på P3s musikhjälpen någon gång och jag nämnde det för Pazo som blev typ arg på riktigt för han ogillar sånt där så mycket... 😄 Oväntat kul att han vart arg över det... 😮 Redigerat 30 december 2020 av CHAE
Dark Of Light Postat 30 december 2020 Postat 30 december 2020 45 minuter sedan sa Pico: Jag vill minnas att han var på P3s musikhjälpen någon gång och jag nämnde det för Pazo som blev typ arg på riktigt för han ogillar sånt där så mycket... 😄 Aha. Vad ogillade han? Musikhjälpen eller dragspel? Mitt avståndstagande till dragspel är mer komisk än riktigt hjärtlig men här en annan nyligen "bortkommen" man och en låt där instrumentet förekommer...
pme (oregistrerad) Postat 30 december 2020 Postat 30 december 2020 (Album versionen har också dragspel)
Recommended Posts