Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
5 minuter sedan sa Neosus:

Jomen jag känner mig mest bekväm där faktiskt. I jazziga folkvisor och blues och sånt!

Kanon! Precis där ska du lägga krutet! Dels blir det roligare för dig själv och eventuellt så känns de som en större chans att bli uppmärksammad via sådant. Om det är intressant.

5 minuter sedan sa Neosus:

Schwedän! 

Swärjeh!

Postat

Ja, där satt den! Ett starkt 3 Jr Crowns som skaffade sig lite självförtroende. Hoppas det bär vidare och inte ger en falsk känsla av säkerhet bara. Varje match måste behandlas individuellt. 

Postat

Nu pratas det om att nästa match är en given seger som i princip är omöjlig att förlora. Upplagt för fiasko av belarusiska proportioner. 

Postat
4 minuter sedan sa Fidden:

Nu pratas det om att nästa match är en given seger som i princip är omöjlig att förlora. Upplagt för fiasko av belarusiska proportioner. 

Typiskt svenskt det där. Att ta ut segern i förskott. Som gjort för nederlag...

Postat

Kikar på Fanny och Alexander och det slår mig för första gången hur lik Hitler Allan Edwall var där. Rent utseende mässigt alltså. Man hade bara behövt fixa till mustaschen så hade det varit skrämmande likt.

drloop (oregistrerad)
Postat

Plötsligt en dag så händer det. Yngste sonen har lånat ett av mina klaviatur för att träna piano. Woho!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.