Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Den där känslan när man ser en kollegas julfoto av familjen där ena dottern är så sinnessjukt lik en annan kollegas dotter... Hmm...

Redigerat av Pico
Postat
7 minuter sedan sa Pico:

Den där känslan när man ser en kollegas julfoto av familjen där ena dottern är så sinnessjukt lik en annan kollegas dotter... Hmm...

De kanske har fått påhälsning av samme brevbärare?

Postat
29 minuter sedan sa Dark Of Light:

De kanske har fått påhälsning av samme brevbärare?

Man får ju lite den känslan... båda delägare och har jobbat tillsammans typ kring 20 år vid det här laget. Döttrarna i 16-19års åldern, om minnet inte sviker mig.

Postat
18 minuter sedan sa slejnard:

Och hej pico förresten 😊

Hej! Och att det är fredag är ju bara en lyckosam tillfällighet... jag har varit ledig sedan jag gjorde kväll den 18:e. 😄 

Postat
1 minut sedan sa Pico:

Man får ju lite den känslan... båda delägare och har jobbat tillsammans typ kring 20 år vid det här laget. Döttrarna i 16-19års åldern, om minnet inte sviker mig.

Och ärligt är jag lite paranoid att de skall finna denna post, bli förfärade över det uppmärksammade OCH lista ut precis vem jag är... "lite paranoid", right? 😄 

Postat
51 minuter sedan sa Pico:

Och ärligt är jag lite paranoid att de skall finna denna post, bli förfärade över det uppmärksammade OCH lista ut precis vem jag är... "lite paranoid", right? 😄 

Mmm.... 19....

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Ser på kungafamiljen på fyran. Victoria och Daniel är ändå väldigt lika! 

Silvia kanske har fått påhälsning av samme brevbärare?

Postat

Inavel var mycket vanligt inte bara på landsbygden utan även i kungahus. Se bara på prins Charles i England. Kusiner, syskon... Bah, rena orgierna. Tro mig jag och V Gurra och Kung Arthur har allt haft våra samtal. Jisses, ni skulle bara veta...

Postat (redigerat)

Fuck, jag saknar verkligen Saddam! 😞
Sorry, menade inte att vara den snubben men... den duden gjorde ju tveklöst ett intryck.

Redigerat av Pico
  • Gilla 1
Postat (redigerat)
57 minuter sedan sa Pico:

Sorry, menade inte att vara den snubben men... den duden gjorde ju tveklöst ett intryck.

Borde väl snart vara dags för hans födelsedag. Vi får ta en gravöl eller vad det heter. 

Edit, 19:e januari. 

Redigerat av Fidden
  • Gilla 2
Postat
11 timmar sedan sa Pico:

Verkligen, en riktig krumelur till medlem som inte lämnade någon oberörd.

11 timmar sedan sa Fidden:

Borde väl snart vara dags för hans födelsedag. Vi får ta en gravöl eller vad det heter. 

Edit, 19:e januari. 

Bra idé! Jag är på.

1 timme sedan sa slejnard:

Ja han är saknad 

Indeed very much so😔

drloop (oregistrerad)
Postat (redigerat)

Eh gravöl? Är han död på riktigt eller har bara slutat posta?

God fortsättning förresten.

Redigerat av drloop
Postat
50 minuter sedan sa drloop:

Eh gravöl? Är han död på riktigt eller har bara slutat posta?

God fortsättning förresten.

På riktigt. Han var en av diverse krämpor märkt man.

drloop (oregistrerad)
Postat
2 minuter sedan sa Dark Of Light:

På riktigt. Han var en av diverse krämpor märkt man.

Tråkigt att höra. När hände detta?

Postat (redigerat)

Oj.... Tiden går ju så fort... Ett par år sedan gissar jag nu? Pratade med honom utanför den här sfären men han nämnde aldrig något om att han var så illa däran. Kanske hände det hela plötsligt, eller så valde han helt enkelt att inte prata om det.

Ja, han var en sådan där rak och ärlig personlighet. Utan PK filter. Vi fann varandra rätt så fort. Han sa vad han tyckte och det blev ju inte alltid uppskattat, så som det givetvis blir om man inte tycker som "alla andra". Sådana där görs inte längre...

Har glömt hur många gånger han blev portad på studio.se och återuppstod med annat namn. Även här inne gick temperaturen varm när han och jag tyckte saker som man inte får tycka.

Saknar honom och hans Tour De France referat här inne... 😔

Redigerat av Dark Of Light
  • Gilla 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.