slejnard Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 32 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, av en ren händelse så har jag några. Var ska jag ställa dem? Försent! Ätit dom redan. Skulle på affären men vände på parkeringen. Så jäla mkt folk så far dit ikväll istället. Jaja fick mig en biltripp ner på byn ☺️
slejnard Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 Ser nu dokumentär om Kent på SVT. ”Vi var inte där”. Ett av dom bästa banden!
slejnard Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 Kan ni säga mig om det blir nån KPD efter vilan? Sa jag jullov 😎
Dark Of Light Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 5 timmar sedan sa slejnard: Försent! Ätit dom redan. Skulle på affären men vände på parkeringen. Så jäla mkt folk så far dit ikväll istället. Jaja fick mig en biltripp ner på byn ☺️ Norrland... Mycket folk? 4 timmar sedan sa slejnard: Kan ni säga mig om det blir nån KPD efter vilan? Sa jag jullov 😎 Nej. Hwilan är evig. H. 4 timmar sedan sa slejnard: P 3 timmar sedan sa Neosus: i 3 timmar sedan sa slejnard: TT
slejnard Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 Ja men när 8000 ska på Coop samtidigt då är det mycket folk 🥳
Neosus Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 MENNnnnnn... Jag glömde köpa sill! Förbaskat! 🙈
slejnard Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 15 minuter sedan sa Neosus: MENNnnnnn... Jag glömde köpa sill! Förbaskat! 🙈 Attans! Då måste du dit å stångas igen. Väntar en stund till innan jag åker...
Fidden Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 Kollar lite slow-tv i afton. De lyfter upp nästa provraket på uppskjutningsrampen.
CHAE Postat 22 december 2020 Trådstartare Postat 22 december 2020 48 minuter sedan sa Fidden: Kollar lite slow-tv i afton. [...] Är det någon sorts tv-version av ”8 Sidor”?
Fidden Postat 22 december 2020 Postat 22 december 2020 36 minuter sedan sa CHAE: Är det någon sorts tv-version av ”8 Sidor”? 2
CHAE Postat 23 december 2020 Trådstartare Postat 23 december 2020 (redigerat) God Jul på er ungdomar önskar hjärtintensivs-tomten🎅🏽🏥 Redigerat 23 december 2020 av CHAE
slejnard Postat 23 december 2020 Postat 23 december 2020 6 minuter sedan sa CHAE: God Jul på er ungdomar önskar hjärtintensivs-tomten🎅🏽🏥 Ska du jobba julhelgen? Är det fullt upp? Hoppas du hittar tid för retreat
slejnard Postat 23 december 2020 Postat 23 december 2020 1 timme sedan sa Neosus: God Jul på er! 🎅 Tomtefar! 😃
Dark Of Light Postat 23 december 2020 Postat 23 december 2020 (redigerat) Ja, God Jul på er alla i lepra kolonien. Denna annus horribilis är snart slut och följs av ett nytt kapitel. Hur ska det gå? Hur ska det sluta? Vad har vi att se fram emot? Fler sjukdomar i nya modeller och mutationer? Börskrasch och nödår? Kanske avslöjas nakenbilder på Drottning Silvia badandes i gåsmjölk? Kanske blir det störningar på internet? Kanske lägger Facebox ner ett par timmar? Kanske kommer det en regerings kris? Kanske invaderar Putin någon ny kolonilott? Kanske kommer Mona Sahlin att göra comeback? Kanske avslöjas inget nytt av Estonia utredningen? Eller blir det vackrare väder? Måhända går arbetslösheten ner? Kanske avslöjas ännu skarpare nakenbilder på Drottning Silvia badandes i gåsmjölk? Kanske blir kaffe, ost och lök billigare? Kanske kommer Greta att gå vilse? Kanske kommer det äntligen en ny säsong av Glada Hud... Eh, Längstahs Osthresa? Kanske får vi bukt med detta förbannade virus? Kanske, kanske kliver tRump av sin imaginära tron? Kanske får all sjukpersonal äntligen en chans att få slappna av? Ja... Kanske. Redigerat 23 december 2020 av Dark Of Light 3
slejnard Postat 23 december 2020 Postat 23 december 2020 Bra kåseri dol. Jag tror och hoppas att år 2021 blir bra. Såg förresten Greenland på SF anytime. Riktigt bra!
Recommended Posts