Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
5 timmar sedan sa Dark Of Light:

Volvo 416, finns den?

Snart blir det omstart och ny tråd, tänk alla modeller vi har framför oss.

Känner mig som Bingo Rimér. 

Postat

Bra skit, Slej!!! Jag hör att det fattas congas i den här låten, iaf i versen.

Ref. får du markera/lägga till instrument/dubba sång/mixa så det särskiljer sig mer. Bra "slarv" i slutet där, dra dock ner trummorna en aning där. Bra sång!
Riktigt bra låt!!!!

• Tack! 1
Postat

Jag vet inte om ni tänkt på det men det är lördag enligt er tidräkning. Ja, alltså officiell städdag i helvetet. Gäller alla. Jah, en del muttrar ju och protesterar. Speciellt i början innan de märker att det är bäst att bara rulla med slagen så att säga.

Himmler och Göring är ju värst om man ska nämna några kända namn, Genghis Khan är inte långt efter. Meeeen de har lärt sig, sakta men säkert att inte reta DoL för mycket. Skiten SKA väck. Gamla vanor för dessa förlorade själar är svåra att bryta antar jag. Skit rinner nedåt heter det ju. Gäller även här.

Skål!

Postat

Ja, alltså. Jag tänkte att det är spännande för er vanliga dödliga att få en liten inblick i hur det funkar här nere undar jordi.

Speciellt idag är det ett rent helvete.

Postat (redigerat)

Ah, tänker sig en vän av ordning... 400 år? Vem var du innan du blev... ehh, en demon?

Ja, det är inte så märkvärdigt. Sankt. John Sarkander, jag var en Moravisk präst som det gick lite illa för. Jah, det går att Googla. Så jag dog genom tortyr och trillade ner hit. Orsaken varför var väl för att jag svor en del under själva processen. Det räckte på den tiden.

Ja, djävlar... det var tider det.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Wah? Hur jag trivs? Ja, djävul! Ganska bra1 God lön, så många själar jag vill. Evigt "liv". Man kan resa billigt, bara att knäppa med fingrarna och vips man är var man vill. Man kan anta vilken form man vill, här har jag ju en form. På andra ställen ser jag annorlunda ut. 

Det bästa är väl att jag får djävlas med mina gamla torterare, bara det.

Postat
54 minuter sedan sa slejnard:

Ja du har det inte lätt alla gånger men kul att du trivs 😄

Morn å KPD 

Ja, ibland är det ett rent helvete.

53 minuter sedan sa slejnard:

Ska slipa lite mer på sånginsatsen nu nåt den vilat till sig 

Lysande. 

Kpd?

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.