Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Ja, jävligt magstarkt...

Tokfan till tääänt och hon har mycket att förklara.
Hoppas att krappen får hjälpen och stödet han behöver nu. Han är förmodligen halvt skrämd från vettet nu med alla människor, ljud, ljus och apparater runt omkring sig😨

Postat

En galen tant som kanske bara ville väl och hamnade i en sjuk situation. Var höll samhället hus? Varför kallades inte socialen in när killen inte dök upp i skolan?

Postat

Fnular på, när hennes stund är kommen (är schackpolare med liemannen så det löser sig), att klämma in henne i den sjunde kretsen. Där får hon ligga i en evigt brinnande grav och kunskapen som hennes själ har i helvetet om livet på jorden kommer från att den ser framtiden, inte från observationer gjorda i samtid och när ’’portalen av framtiden’’ har stängts, kommer det inte längre vara möjligt för den att veta någonting alls.

Kul va? Ett evigt intellektuellt mörker.

Vidare så ger jag henne en evig prenumeration av Hemmets Veckotidning. Ja, den kommer ju att brinna upp rätt fort så någon glädje av den får hon inte heller. Man kunde ju krydda anrättningen med evig inkontinens också...

Ja, så har vi ju finalen. Hennes grav är i själva verket kopplat till Hitlers dynggrop. han är ju vegetarian och jag min djävel har ju matat honom med pizzaskinka ett tag nu. Hans tarmsystem är en smula... ska vi säga oberäknerligt...

Postat
Just nu sa slejnard:

Börjar va ganska fullt där nu va? Se bara till att det finns plats för ärkesvinen och övriga illasinnade.

KPD imorn? 

Nähfan. Vi har byggt ut! Eller ska jag säga ner? plats finnes. Kpd imorn, ja naturligtvis.

Postat
52 minuter sedan sa slejnard:

Coolt ändå med skölden där CHAE! 😄👍

6 minuter sedan sa Neosus:

Chae är en RIKTIG krigare! 

Ja, det är jag och Spartacus, liksom XD

• Haha 1
Postat
8 minuter sedan sa CHAE:

Buhlar av tjötth!!!

Bollar av kötth.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.