Neosus Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 Jag håller på med ett bidrag till en mixtävling som jag eventuellt tänker deltaga iiiiiiii! Vi får se! Det sysslar jag med just nu! 🙈 1
CHAE Postat 29 november 2020 Trådstartare Postat 29 november 2020 5 timmar sedan sa Naymari: Köpte julmust igår. lagrad på Romfat. gott! kpd Förra året drack jag julmüst som vart lagrad på ekfat. Också gott. Ett müste på jülbordet.
Neosus Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 (redigerat) It must have been julmust! Banne mej! Redigerat 29 november 2020 av Neosus stafel
Dark Of Light Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 (redigerat) 2 timmar sedan sa slejnard: Mjukpepparkaka pd! Och fått sambon att köra på jullåten 😄 Vart ruggigt bra! Skulle vilja ha nå ungar att köra å Var inte det lite onödigt? Om du inte gillar låten är det väl bara att kassera den. Köra på ungar låter inte heller som en bra idé!!! Julmust lagrad på ostfat, kan det vara något? Redigerat 29 november 2020 av Dark Of Light
slejnard Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 1 timme sedan sa Neosus: Jag håller på med ett bidrag till en mixtävling som jag eventuellt tänker deltaga iiiiiiii! Vi får se! Det sysslar jag med just nu! 🙈 Spännande!
slejnard Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Var inte det lite onödigt? Om du inte gillar låten är det väl bara att kassera den. Köra på ungar låter inte heller som en bra idé!!! Julmust lagrad på ostfat, kan det vara något? 😮😂 mmmm osssst
Naymari Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 Action i F1 idag. Såg det här live. Otroligt otäckt och läskigt de första minutrarna när man inte visste att han klarat sig. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/6z4b0Q/romain-grosjean-i-otack-krasch-i-formel-1
slejnard Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 Så svårt med körer. Vill att dom ska höras men inte vara för dominanta
slejnard Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 1 timme sedan sa Neosus: Julmost? 👀 🙈 Wheelmust go oooooooon... yeah e yeah / Queen
Dark Of Light Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 1 timme sedan sa Naymari: Action i F1 idag. Såg det här live. Otroligt otäckt och läskigt de första minutrarna när man inte visste att han klarat sig. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/6z4b0Q/romain-grosjean-i-otack-krasch-i-formel-1 Det var lääääääääääääänge sedan man såg något liknande inom F1.
Naymari Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 Verkligen. Sådant skall inte få hända. Han skall bara ha fått brännskador på händerna enligt nya uppgifter. det säger en del på hur bra och säkert de nya bilarna är.
Fidden Postat 29 november 2020 Postat 29 november 2020 1 timme sedan sa Naymari: Verkligen. Sådant skall inte få hända. Han skall bara ha fått brännskador på händerna enligt nya uppgifter. det säger en del på hur bra och säkert de nya bilarna är. Sjuk obehagligt. När det hände tyckte jag en av de brinnande delarna som slets bort från bilen var en brinnande funktionär som försökte springa från platsen. Glad att jag såg fel.
Dark Of Light Postat 30 november 2020 Postat 30 november 2020 Kpd? För någon morgon är det inte ännu.
Dark Of Light Postat 30 november 2020 Postat 30 november 2020 Pandemin rasslar oförtrutet vidare. Kan inte förstå varför Tegnell har så svårt för ansiktsmasker, något som använts inom sjukvården i länge. Det kan väl iaf inte skada? Något som den goda Hakelius uppmärksammat.
slejnard Postat 30 november 2020 Postat 30 november 2020 Och nu är det snart dags för eftermiddagskaffet!!!
slejnard Postat 30 november 2020 Postat 30 november 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Pandemin rasslar oförtrutet vidare. Kan inte förstå varför Tegnell har så svårt för ansiktsmasker, något som använts inom sjukvården i länge. Det kan väl iaf inte skada? Något som den goda Hakelius uppmärksammat. Ja det kan ju inte skada att vara försiktig
Recommended Posts