Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
13 timmar sedan sa slejnard:

Ja ändå en OD. Delayet i stärkaren låter ändå hyfsat. Ångrar lite nu att jag nyligen sålde mitt jamman looper/delay. 

Reverb måste nog låta bra om jag ska ha det. Phaser lite coolt men använder man det annat än på Aint talkin bout love? ☺️Fast lite snyggt på nåt solo ändå. BOSS OC5 är på ingående men den tänkte jag mest ha till akkens bastoner

Iofs skulle du ju kunna köpa en boost istället för en renodlad OD.

13 timmar sedan sa slejnard:

Hur står sig den här? Bra pris och flera effekter!!

https://www.emusic.se/product/53297/positive-grid-bias-modulation-twin

Har aldrig sett eller hört. Finns det några reviews någonstans?

Brukar dock personligen inte vara så förtjust i multilösningar. Men det är ju jag det...

Redigerat av CHAE
Postat
12 timmar sedan sa slejnard:

Låter som typ fullkornspasta 😮

12 timmar sedan sa Naymari:

En cocktail som kommer från Milano.

lika delar gin, Campari och söt vermouth 

Låter som en frukost. Okokt fullkornspasta som flyter runt i en djup tallrik Negroni.

Kpd?

Postat
1 timme sedan sa CHAE:

Iofs skulle du ju kunna köpa en boost istället för en renodlad OD.

Har aldrig sett eller hört. Finns det några reviews någonstans?

Brukar dock personligen inte vara så förtjust i multilösningar. Men det är ju jag det...

Nä brukar inte heller vara det. Det ska va en å en ☝️ 

Postat
30 minuter sedan sa slejnard:

Ja KPD i detta nu 

Ja å

Postat
4 minuter sedan sa slejnard:

Brygger faktiskt rond två i detta nu 

Gottegris där

Postat

Tänk att arbeta på Försäkringskassan, bli sjuk och sedan försöka övertyga sig själv om att man ÄR frisk nog för arbete.

Man undrar ju vilt om det har hänt...

Postat

Ja, det har man ju hört här och var. Själv är jag (ännu så länge) lyckligt lottad nog att ha sluppit vara oense med FK, AF eller andra myndigheter. Men det kommer väl..

Cpd?

Postat
5 minuter sedan sa Dark Of Light:

Ja, det har man ju hört här och var. Själv är jag (ännu så länge) lyckligt lottad nog att ha sluppit vara oense med FK, AF eller andra myndigheter. Men det kommer väl..

Cpd?

Cigg? 

Citron?

Cerat? 

Cistern med mjöd?

Covid 19?

Crêpes? 

Postat
17 minuter sedan sa Fidden:

Cigg? 

Citron?

Cerat? 

Cistern med mjöd?

Covid 19?

Crêpes? 

smileys-happy-028345.gif

7 minuter sedan sa Neosus:

Ska snart åka och handla! Ska ni ha nått? 👀

Chips.

Postat

Jah.. Jag menar, en fin Granbarksost från Jûrss att doppa mackan i. Eller Dill och Gräslökschips från OLW. Är det för mycket begärt? Kanske en kall från Carlsberg till? Ja man bara undrar..?

Postat (redigerat)

Ja, alltså, inte vill jag verka otacksam! En lussebulle är en lussebulle, men det är ju ändå lördag och jag är ju ändå DoL!

Redigerat av Dark Of Light
Postat

... och på en macka dessutom! Lussebullemacka!? Då föredrar jag en av Slejs räkmackor! D e krejjer d!!! Majonnäs... Dill... Ah... och en kall till förstås!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.