Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
11 minuter sedan sa Neosus:

Verkar vara bra den där kryddan. 229 kronor men är nog värt pengarna kan jag tänka mig. 

DÄ ska ju va gott oxå det man äter annars är det inte kul! 

Låter som jag säljer skiten men så är det inte. Minns att man kunde göra en svingod dipp på den där också. Speciellt till OLWs Dill/Gräslökschips.

Annons
Postat
2 minuter sedan sa Dark Of Light:

Nu är det mulet

Det regnar snett och blåser

Kpd eller

Det var så nära en 5-7-5 haiku, så jag var tvungen att fixa till den. 

Postat

laugh.gif Ja, djävlar...

Ok, politics is a förbjudet område här men am.politik är no ändå undantagen nu när det sedan några år tillbaka blivit en komedishow istället. Rudy Giuliani har gått all in i en slags dåres försvarstal över det påstådda valfusket. Btw, något som tRuMp kommer att fortsätta påstå till död dagar.

spacer.png

spacer.png

Det här är väl ändå sinnebilden för ett meltdown. Vad är det med tRump sfären och deras eviga hårproblem..?

Postat

Så sjukt tragiskt att Giuliani, istället för att bli ihågkommen som en stark borgmästare efter 9/11, lämnar denna röran bakom sig istället. 

• Gilla 2
Postat
19 minuter sedan sa Fidden:

Så sjukt tragiskt att Giuliani, istället för att bli ihågkommen som en stark borgmästare efter 9/11, lämnar denna röran bakom sig istället. 

Ja. Det är som vanligt. Det tar lång tid att bygga upp ett varumärke eller ett bra rykte. Det går sekundsnabbt att rasera den samma. Det ÄR intressant att se hur det hela kollapsar under sin egen tyngd. Samtidigt tragiskt, tRump har en egenhet att dra med sig ner folk i fallet. Man väntar ju på filmen...

Postat
13 hours ago, Dark Of Light said:

[...]Hade en kryddblandning från Alpnaering (ja, man får gå på ett sk. kryddparty eller beställa från hemsidan för att få tag på detta), Parsillade hette den och den var alldeles ljuvlig att strö på just ovan nämnda mackor. [...]

Drygt 750kr/kg för något som består av 30% lök.

Vilken affärsidé ändå. 

Postat
37 minuter sedan sa Naymari:

Drygt 750kr/kg för något som består av 30% lök.

Vilken affärsidé ändå. 

Ja, vi är ju ändå lökens vänner. Ja, dessa kryddor är förjeffla dyra. Med någon slags påstådd hälsoeffekt dessutom. Gott är det förvisso, men dyrt. Å andra sidan så är det mycket här i livet.  

Postat

Ja, Jokern är riktigt bra. Man har skippat allt det teatraliska, även om figuren är teatralisk till max. En slags alternativ verklighet till DC universumet. Vore kul att se en Batman rulle gjord i samma stil. Det ligger dock en Batman film klar. man väntar på det här viruset...

20 minuter sedan sa Neosus:

Vag...eh!

Vad tänkte du säga? 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.