Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
Just nu sa slejnard:

Jåh! 
ser idol här och har ätit varma mackor 

Jag sitter och funderar på att fixa varma mackor just i detta nuet.... när inlägget skrivs.

Postat
1 minut sedan sa slejnard:

Jåh! 
ser DoL här och har ätit varma mackor 

Låter fantastiskt! :rolleyes:

Just nu sa Neosus:

Hoppsan jag störde dig mitt i trollandet! 

Sorry DoL!

🙈

Det är lugnt, hade jag velat vara i fred hade jag låst.

Postat
Just nu sa Neosus:

Jag sitter och funderar på att fixa varma mackor just i detta nuet.... när inlägget skrivs.

Vagott. Jag har bara dill å gräslökschips och öl.

Postat (redigerat)

Jag säger; varma mackor med tonfisk i tomatsås.

Hade en kryddblandning från Alpnaering (ja, man får gå på ett sk. kryddparty eller beställa från hemsidan för att få tag på detta), Parsillade hette den och den var alldeles ljuvlig att strö på just ovan nämnda mackor. 

Faktum är att deras såser och soppor är helt übergoda också! Mumsisch, jaaaa.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Verkar vara bra den där kryddan. 229 kronor men är nog värt pengarna kan jag tänka mig. 

DÄ ska ju va gott oxå det man äter annars är det inte kul! 

Postat

Ja, så är det. Ja, dyrt ja. har inte köpt p åratal, mitt ex-sålde sådant där förr. Men hon kan ju dra åt helvete.. De ÄR dyra dessa saker men faen så goudah!

Postat
Just nu sa Neosus:

Jåh dyra i drift! 

Ja, fy fan... men hon tyckte att gräset var grönare på andra sidan, när jag gick in i väggen och gick tillbaka till sitt ex! Hah. Så nu är de skuldsatta upp till öronen mm.

Det kan de ha, kan jag tycka.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.