Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
2 timmar sedan sa CHAE:

Är det ingen mer än jag som vill se DoL som julvärd i SVT?😆

”Tindra med ögonen, ungjävlar - en glöggosande resa i tre akter”

HA! Det vore ju en ära för mig och en katastrof för Sverige! Tack för förtroendet i alla fall, mannen. laugh.gif

1 timme sedan sa slejnard:

Vart grönkålssoppa till lunch pd! Hade feber inatt 38,6 grader så ska göra ett självtest på fredag. Lite rethosta å! Läser också att Älvsbyn ligger högst i antal smittade i förhållande till antal invånare 😞 

Krya på sig och vi hoppas på det bästa! 

Jag tror Fidden får bestämma flygets destination om oztrezan ska fortsätta eller helt sonika göra en kamikaze flygning till och på slottet för snabb prinsessleverans. Ja, det finns ju förstås fallskärmar. Till alla... tror jag.

Just nu sa Neosus:

Jazz och Pangkaka på det!

Vagott!

Postat

I det stora hela började det bra. CHAE harklade upp sig och började.
”Ja, redan de gamla grekerna hyvla... ystade ost…”. Så där höll det på. Visst var en del bilder upp och ner. Visst var en del bilder ersatta med porträtt av t ex Tage Erlander, Kurt Olsson eller Salvador Dali. En del föreställde en vas, en bords hare eller ett hundkoppel. Visst var de alla lätt ur fokus.

Alla sex ost familjerna räknades upp, mjölksorter som de ystades av och lite om lagringstider.

Ostarnas ABC gick bra också. Baron, Eldost, Fatost, Grevé, Herrgårdsost, Koggost, Mesost, Prästost, Raketost… Någonstans runt S som i Svecia dök första dickpicken upp. Kronprinsessan Victoria satte sin öl i halsen. Hade jag suttit brevid henne nu hade jag kunnat ta en servett och hjälpt till att torka hennes kungliga byst, tänkte DoL. Vit Caprin var nästa sort och på duken framträdde en ordentlig herpes beströdd penis. Där avbröt Slej föreställningen genom att tända kupén och dra ur kontakten till projektorn.

”Näh nuu ska vi spela för Ers kungliga trö… höghet”. Sa Slej och tog fram sin medhavda akustiska gitarr. Han rev av en OK version av Smoke On The Water, någon Kiss låt och några egna. Neo fyllde ut ljudbilden med en medhavd Moog SUB37. DoL fyllde i refrängerna men bara något halvhjärtat.

Vart är vi på väg, frågade han sig i sann Kristian Luuk anda.

Han reste sig och gick mot cockpit.

• Haha 2
Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

I det stora hela började det bra. CHAE harklade upp sig och började.
”Ja, redan de gamla grekerna hyvla... ystade ost…”. Så där höll det på. Visst var en del bilder upp och ner. Visst var en del bilder ersatta med porträtt av t ex Tage Erlander, Kurt Olsson eller Salvador Dali. En del föreställde en vas, en bords hare eller ett hundkoppel. Visst var de alla lätt ur fokus.

Alla sex ost familjerna räknades upp, mjölksorter som de ystades av och lite om lagringstider.

Ostarnas ABC gick bra också. Baron, Eldost, Fatost, Grevé, Herrgårdsost, Koggost, Mesost, Prästost, Raketost… Någonstans runt S som i Svecia dök första dickpicken upp. Kronprinsessan Victoria satte sin öl i halsen. Hade jag suttit brevid henne nu hade jag kunnat ta en servett och hjälpt till att torka hennes kungliga byst, tänkte DoL. Vit Caprin var nästa sort och på duken framträdde en ordentlig herpes beströdd penis. Där avbröt Slej föreställningen genom att tända kupén och dra ur kontakten till projektorn.

”Näh nuu ska vi spela för Ers kungliga trö… höghet”. Sa Slej och tog fram sin medhavda akustiska gitarr. Han rev av en OK version av Smoke On The Water, någon Kiss låt och några egna. Neo fyllde ut ljudbilden med en medhavd Moog SUB37. DoL fyllde i refrängerna men bara något halvhjärtat.

Vart är vi på väg, frågade han sig i sann Kristian Luuk anda.

Han reste sig och gick mot cockpit.

Jag drar på 10 poäng och svarar Ostkusten!

Va de rätt? 

👀

🙈

Postat

Ostkaka ÄR väldigt gott!!! Ja, d e d d skulle va, va!

Ostkusten, ja. Men man kunde ju tänka sig något utomlands? Något ostigt? Fidden får styra. För d e ju vad han gör. Om han nu inte somnat i cockpit igen...

Postat
11 timmar sedan sa slejnard:

Såg nyss the dirt på Netflix. Mötley Crüe var idoler back then men jösses vilket rövarliv de levde. Dekadens 

11 timmar sedan sa Neosus:

Just ja! Har länge funderat på att kolla dirt men aldrig blivit av. 

Om ni orkar. Läs boken. Filmen känns som en polerad och tillrättalagd, barn vänligare version. Boken är förstås mer omfattande och mer dekadent.

18 minuter sedan sa slejnard:

Morn å KPD 

Morn & kpd.
Hur mår är det med måendet?

Postat
16 timmar sedan sa Neosus:

Just ja! Har länge funderat på att kolla dirt men aldrig blivit av. 

Men jag hade ju visst sett den.... 

Herre gud!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.