Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 Just nu, slejnard said: Japp säkert. cool avatar dol! 👍 Oh, thanx
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 Ser på Messiah på Netflix. Är inne på 3:e avsnittet men vet inte vad jag tycker om den ännu. Verkar klart sevärd än så länge.
CHAE Postat 2 januari 2020 Trådstartare Postat 2 januari 2020 45 minuter sedan, Dark Of Light said: ☺️ Undrar om utomstående finner denna tråd bisarr? 38 minuter sedan, Dark Of Light said: Nej... Givetvis inte. Taget.
slejnard Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 32 minuter sedan, Dark Of Light said: Ser på Messiah på Netflix. Är inne på 3:e avsnittet men vet inte vad jag tycker om den ännu. Verkar klart sevärd än så länge. Började se inatt. Sett fyra avsnitt. Klart sevärd
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 Överansträngning? Dåligt betalt? Hes? Artros? Han kände innerst inne att han inte fick med allt och att en TV gör det så mycket bättre? Heter det inte "referent"? The End Of The ***ing World på Netflix är också en sådan där serie som man inte riktigt vet om det kommer att lyfta eller inte.
CHAE Postat 2 januari 2020 Trådstartare Postat 2 januari 2020 På tal om serier; hur många följde Twin Peaks när den sändes i svensk TV? Jag var en av dem🙂
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 (redigerat) 12 minuter sedan, CHAE said: På tal om serier; hur många följde Twin Peaks när den sändes i svensk TV? Jag var en av dem🙂 Dito. 7 minuter sedan, slejnard said: Såg ni onedinlinjen då 😮☺️ Ja. Men... då såg ni Kojak? Baretta? Den Osynlige Mannen med David McCallum? Barnjournalen? Hajk? God Morgon Sverige med Hyland? Familjen Macahan? Rötter? Det hade varit bra jeffala roligt om Hyland hade varit osynlig.... Redigerat 2 januari 2020 av Dark Of Light
Naymari Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 På tal om serier. Om ni inte sett ”YOU” på Netflix, så har ni gjort fel
slejnard Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 Just nu, Naymari said: På tal om serier. Om ni inte sett ”YOU” på Netflix, så har ni gjort fel Handlar om? 😕
Neosus Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 1 minut sedan, Naymari said: På tal om serier. Om ni inte sett ”YOU” på Netflix, så har ni gjort fel Säger DU det? Jag satt och funderade på om man skulle titta.. 🙂
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 2 minuter sedan, slejnard said: Grymt bra theme till Baretta ju Sammy Davies Jr, har vinyl singeln. Riiiiktigt bra.
slejnard Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 3 minuter sedan, Naymari said: På tal om serier. Om ni inte sett ”YOU” på Netflix, så har ni gjort fel Sambons dotter sa just vad den handlar om å att den är sevärd
Dark Of Light Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 Ja alltså. Jag har singeln inte Sammy. Han är ju död rent tekniskt så atte...
slejnard Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 Just nu, Dark Of Light said: Sammy Davies Jr, har vinyl singeln. Riiiiktigt bra. Coolt! 👍
slejnard Postat 2 januari 2020 Postat 2 januari 2020 Just nu, Dark Of Light said: Ja alltså. Jag har singeln inte Sammy. Han är ju död rent tekniskt så atte... 😳
Recommended Posts