Neosus Postat 13 november 2020 Postat 13 november 2020 Köpte mig en pizza med extra allt och vitlök... Den va rätt så god faktiskt!
slejnard Postat 13 november 2020 Postat 13 november 2020 22 minuter sedan sa Neosus: Köpte mig en pizza med extra allt och vitlök... Den va rätt så god faktiskt! Den brukar jag köpa. Tycker den är jättegod! 😋
slejnard Postat 13 november 2020 Postat 13 november 2020 19 minuter sedan sa Dark Of Light: Vitlök e gott! Jåh!
Dark Of Light Postat 13 november 2020 Postat 13 november 2020 The Infiltrator. 2016. Netflix. Bryan Cranston och John Lequizamo infiltrerar Pablo Escobars narkotikahandel och får med sig storbanker i fallet. Spännande och klassisk infiltratörs historia med verklighets anknytning. Robert Mazur var i högsta grad en riktig infiltratör som agerade ungefär som i filmen. Var lugna, man behöver inte känna till den riktiga historien. filmen fungerar utmärkt ändå. Att se den duktiga Cranston i ytterligare en narkotika och ångest fylld historia tenderar först att kännas lite för bekant och en aning typecastat. Men det tar sig, likheterna är ändå få och till slut tänker man inte på det hela. Letar man efter rafflande action och evigt skjutande så ska man välja något annat. Det här är spännande på ett annat vis. 7/10 Renwick portföljer.
Fidden Postat 13 november 2020 Postat 13 november 2020 Startade från fjällbacka flygplats, flög norrut förbi ön där vi hade en sommarstuga när jag var liten, svängde lite västerut över kosteröarna och upp mot Norge. Landade på torp en snabbis, bästa landningen hittills. Sen lyfte jag och åkte mot Oslo. Försökte hitta några landmärken, typ operahuset och hopptornet på holmenkollen, flög så lågt att jag nästan strök mot hustaken. Sen gav jag full gas och tog lite höjd för att spana efter någonstans att landa. Blev sen en väldigt brant färd ner mot en skapligt hård landning. Microsoft Flight simulator har utvecklats en del sedan 97 då jag körde det senast.
Fidden Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 Eller ja, fjällbacka flygplats kanske var lite konstigt uttryckt, det är en gräsplätt.
CHAE Postat 14 november 2020 Trådstartare Postat 14 november 2020 12 timmar sedan sa Fidden: Startade från fjällbacka flygplats, flög norrut förbi ön där vi hade en sommarstuga när jag var liten, svängde lite västerut över kosteröarna och upp mot Norge. Landade på torp en snabbis, bästa landningen hittills. Sen lyfte jag och åkte mot Oslo. Försökte hitta några landmärken, typ operahuset och hopptornet på holmenkollen, flög så lågt att jag nästan strök mot hustaken. Sen gav jag full gas och tog lite höjd för att spana efter någonstans att landa. Blev sen en väldigt brant färd ner mot en skapligt hård landning. Microsoft Flight simulator har utvecklats en del sedan 97 då jag körde det senast. Stark historia där, Fidden XD 45 minuter sedan sa Fidden: Eller ja, fjällbacka flygplats kanske var lite konstigt uttryckt, det är en gräsplätt. Huvudsaken är att du flög över den!
Dark Of Light Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 (redigerat) Ja och inte i den. Kpd. Redigerat 14 november 2020 av Dark Of Light
Fidden Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 2 timmar sedan sa CHAE: Stark historia där, Fidden XD Ja men vad fan, det var det eller berätta om mina hemorrojder, kände att jag gjorde rätt val ändå.
CHAE Postat 14 november 2020 Trådstartare Postat 14 november 2020 1 timme sedan sa Fidden: Ja men vad fan, det var det eller berätta om mina hemorrojder, kände att jag gjorde rätt val ändå. Vi tackar dig.
Dark Of Light Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 2 timmar sedan sa Fidden: Ja men vad fan, det var det eller berätta om mina hemorrojder, kände att jag gjorde rätt val ändå. Är de också och flyger?
Fidden Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 5 minuter sedan sa Dark Of Light: Är de också och flyger? Nej där skiner aldrig solen.
Dark Of Light Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 Hemorrojder kan man väl ändå kalla för undervärk?
Fidden Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 41 minuter sedan sa Fidden: Nej där skiner aldrig solen. Ibland kanske blåslampan är aktuell...
Fidden Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 37 minuter sedan sa Dark Of Light: Hemorrojder kan man väl ändå kalla för undervärk? Eller ett skitproblem.
CHAE Postat 14 november 2020 Trådstartare Postat 14 november 2020 53 minuter sedan sa Dark Of Light: Är de också och flyger? 47 minuter sedan sa Fidden: Nej där skiner aldrig solen. 41 minuter sedan sa Dark Of Light: Hemorrojder kan man väl ändå kalla för undervärk? 4 minuter sedan sa Fidden: Ibland kanske blåslampan är aktuell... 3 minuter sedan sa Fidden: Eller ett skitproblem. Snillen spekulerar.
slejnard Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 5 minuter sedan sa slejnard: Ser nu motherless Brooklyn. Ändå rätt bra! Fina genuina miljöer och bra skådisar, men vad gamla dom blivit 😱
Dark Of Light Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 (redigerat) Ja, den är bra, minns inte mitt betyg för den och visst har de åldrats! 32 minuter sedan sa CHAE: Snillen spekulerar. Känns bra att upplysa ungdomarna här. Redigerat 14 november 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 Läste att en nyinspelning av Utvandrarna är på g med en av alla dessa Skarskård. Visst är det så att vissa filmer ska man bara ge fan i att göra om. What's the point liksom? Kan det verkligen bli bättre än originalet? Även om fokus ligger mer på kvinnornas perspektiv. Vissa saker ska man inte jiddra med. If it ain´t broken, don´t fix it.
Fidden Postat 14 november 2020 Postat 14 november 2020 31 minuter sedan sa Dark Of Light: Läste att en nyinspelning av Utvandrarna är på g med en av alla dessa Skarskård. Visst är det så att vissa filmer ska man bara ge fan i att göra om. What's the point liksom? Kan det verkligen bli bättre än originalet? Även om fokus ligger mer på kvinnornas perspektiv. Vissa saker ska man inte jiddra med. If it ain´t broken, don´t fix it. Utvandrartriologin får väl typ 10 osvällda havregryn av 10
Recommended Posts