Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Ostburgare med salt peppar lök, mums! 

Min polare gillar rostad lök i sina, jag föredrar rå. Vi brukar säga att det endast är lökarna som skiljer oss åt.

Jag kollade The Colossal Man igår på YT. En 1950-tals skräckrulle, svart/vit, dåliga trickfilmningar och allt. Idag blir det Indestructible Man från -56. Man gillar ju sådana där gamla, smått lökiga filmer också!

Postat
15 minutes ago, Dark Of Light said:

Min polare gillar rostad lök i sina, jag föredrar rå. Vi brukar säga att det endast är lökarna som skiljer oss åt.

Näääe.

picklad eller lätt stekt 👍🏻

Postat
3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Smaken är ju delad, huvudsaken är att man är löklig.

Som en god kinesisk whisky.

Postat

Ep är bättre än singlar tycker jag, hatar när alla releaser bara är singlar på spotify. Vill oftast höra mer när det är nåt jag gillar.

• Gilla 1
Postat

Jag håller med. Dessutom tycker jag att singlar är mer spännande. Antingen är de oskuldsfulla, som oöppnade paket. Lite naiva men förhoppningsfulla. Outforskad terräng liksom. Eller så har de levt, varit med lite men tröttnat på åkturen och hoppat av och blivit stora cyniker. De kan förstås vara lite jobbiga ibland, bittra och blästrade. Men å andra sidan det tyder på livserfarenhet och ur det kan det födas stor humor.

Och, ja.. visst låter ni lite gayiga allt.

Kpd. 

Postat
8 hours ago, slejnard said:

Jobbar parallellt med fyra låtar till så hoppas det kan bli en EP av de hele... eller är det bättre släppa singlar med jämna mellanrum? 🤔

Ska du bara ge ut det digitalt så säger jag singlar med jämna mellanrum. 

• Gilla 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.