Dark Of Light Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 2 timmar sedan sa slejnard: Ostburgare med salt peppar lök, mums! Min polare gillar rostad lök i sina, jag föredrar rå. Vi brukar säga att det endast är lökarna som skiljer oss åt. Jag kollade The Colossal Man igår på YT. En 1950-tals skräckrulle, svart/vit, dåliga trickfilmningar och allt. Idag blir det Indestructible Man från -56. Man gillar ju sådana där gamla, smått lökiga filmer också!
Dark Of Light Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 Den längstah, kaffeh, osth och lökh tråden.
slejnard Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 12 minuter sedan sa Neosus: Personal Trainer! Exakt!
Naymari Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 15 minutes ago, Dark Of Light said: Min polare gillar rostad lök i sina, jag föredrar rå. Vi brukar säga att det endast är lökarna som skiljer oss åt. Näääe. picklad eller lätt stekt 👍🏻
Dark Of Light Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 1 timme sedan sa Naymari: Näääe. picklad eller lätt stekt 👍🏻 Smaken är ju delad, huvudsaken är att man är löklig.
Fidden Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Smaken är ju delad, huvudsaken är att man är löklig. Som en god kinesisk whisky.
slejnard Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 20 November släpps min nya singel! Blir kul de 🎸 Hoppas ni vill lyssna då 🎵
slejnard Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 Jobbar parallellt med fyra låtar till så hoppas det kan bli en EP av de hele... eller är det bättre släppa singlar med jämna mellanrum? 🤔
Fidden Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 Jag sitter också och småproddar här. Jävlar vad gay det här låter, haha JAG GILLART!
Fidden Postat 9 november 2020 Postat 9 november 2020 Ep är bättre än singlar tycker jag, hatar när alla releaser bara är singlar på spotify. Vill oftast höra mer när det är nåt jag gillar. 1
Dark Of Light Postat 10 november 2020 Postat 10 november 2020 Jag håller med. Dessutom tycker jag att singlar är mer spännande. Antingen är de oskuldsfulla, som oöppnade paket. Lite naiva men förhoppningsfulla. Outforskad terräng liksom. Eller så har de levt, varit med lite men tröttnat på åkturen och hoppat av och blivit stora cyniker. De kan förstås vara lite jobbiga ibland, bittra och blästrade. Men å andra sidan det tyder på livserfarenhet och ur det kan det födas stor humor. Och, ja.. visst låter ni lite gayiga allt. Kpd.
Naymari Postat 10 november 2020 Postat 10 november 2020 8 hours ago, slejnard said: Jobbar parallellt med fyra låtar till så hoppas det kan bli en EP av de hele... eller är det bättre släppa singlar med jämna mellanrum? 🤔 Ska du bara ge ut det digitalt så säger jag singlar med jämna mellanrum. 1
slejnard Postat 10 november 2020 Postat 10 november 2020 Morn å KPD Tudelat läger alltså. Ja dom ska bara släppas digitalt.
Dark Of Light Postat 10 november 2020 Postat 10 november 2020 Minns ni maxisinglar? Något överviktiga och väldigt ensamma kvinnor i Sloggitrosor.
Recommended Posts