Neosus Postat 7 november 2020 Postat 7 november 2020 Trump lämnar Vita Huset för att spela golf! Frågor på det?
CHAE Postat 7 november 2020 Trådstartare Postat 7 november 2020 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Trump får lämna för gott, Biden vann!!! Jaa, fan så gött att den där rasistiske sopskallen försvinner. 3 minuter sedan sa Naymari: XD
Dark Of Light Postat 7 november 2020 Postat 7 november 2020 Snöggh PT. Inte episk. nej så långt vill jag inte sträcka mig. Snöggh, ja ungefär så.
Dark Of Light Postat 7 november 2020 Postat 7 november 2020 JAG ÄR HÄMNDEN! JAG ÄR NATTEN... ... OCH DESS VÄKTARE! JAG... hnnngg... ÄR... ja... jo.... lite mer till... vänster.. DÄR, lite längre ner... nghhngnhhhh...
CHAE Postat 7 november 2020 Trådstartare Postat 7 november 2020 9 minuter sedan sa Dark Of Light: JAG ÄR HÄMNDEN! JAG ÄR NATTEN... ... OCH DESS VÄKTARE! JAG... hnnngg... ÄR... ja... jo.... lite mer till... vänster.. DÄR, lite längre ner... nghhngnhhhh... På tal om random trollning...
Dark Of Light Postat 8 november 2020 Postat 8 november 2020 12 timmar sedan sa CHAE: På tal om random trollning... Ja, just det. Helt rätt. Låt oss gå tillbaka till ämnet istället.
slejnard Postat 8 november 2020 Postat 8 november 2020 2 timmar sedan sa slejnard: Det blir palt idag 😀 Jävulskt vagott!
CHAE Postat 8 november 2020 Trådstartare Postat 8 november 2020 Har bara ätit palt en gång och tyckte icke om det.
slejnard Postat 8 november 2020 Postat 8 november 2020 3 minuter sedan sa CHAE: Har bara ätit palt en gång och tyckte icke om det. Nä en del har svårt för det. Hemligheten är mycket smör!
CHAE Postat 8 november 2020 Trådstartare Postat 8 november 2020 (redigerat) 4 minuter sedan sa slejnard: Nä en del har svårt för det. Hemligheten är mycket smör! Mm okej. Har du provat raggmunk? Redigerat 8 november 2020 av CHAE
CHAE Postat 8 november 2020 Trådstartare Postat 8 november 2020 8 minuter sedan sa slejnard: Japp lite som potatisbullar va? Nja, själva smeten är likartad men potatisen är mer grovriven. Dessutom är raggmunkar fan så mycket mer godare.
Dark Of Light Postat 8 november 2020 Postat 8 november 2020 Finns ju en hel del varianter på det där temat. Rösti t ex. Apropå det. Kommer ni ihåg Röst i Natten?
Recommended Posts