Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
5 minuter sedan sa Neosus:

Det är kul att fjanta sig här i tråden men detta är ju ändå ett forum om musik. Jag har inget problem med om tråden/chatt-avdelningen stängs och kastas bort.

Fast lite tråkigt vore det tycker jag. Älskar längstah och längstah älskar mig 😄

Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Det är kul att fjanta sig här i tråden men detta är ju ändå ett forum om musik. Jag har inget problem med om tråden/chatt-avdelningen stängs och kastas bort.

Detta är det enda sociala jag får, så det vore trist. 

• Gilla 1
Postat

sluta jag mår illa

drick ingefära te säger då du

nu ska vi snart gå på Halloween-party

Postat

Idag blev jag utsedd till månadens medarbetare på regionens IT-avdelning. Blev bara förbannad. Jävla trams. Skällde ut ett par som gratulerade mig. 

Ett riktigt charmtroll är jag när jag är utarbetad. 

Men helt ärligt känns det riktigt ruttet att belöna någon som i princip jobbat sig sjuk. 

Postat
17 minuter sedan sa Fidden:

Idag blev jag utsedd till månadens medarbetare på regionens IT-avdelning. Blev bara förbannad. Jävla trams. Skällde ut ett par som gratulerade mig. 

Ett riktigt charmtroll är jag när jag är utarbetad. 

Men helt ärligt känns det riktigt ruttet att belöna någon som i princip jobbat sig sjuk. 

Jag hade nog gjort något liknande.

Postat
38 minutes ago, slejnard said:

Vad har ni för tips ang körer? 

Att få dem att skilja sig åt signalmässigt så mycket det är möjligt från leaden. Annan mick/preamp, annan eq, annan kompressor. t.om. annan sångare ibland. 

• Gilla 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.