slejnard Postat 23 januari 2020 Postat 23 januari 2020 9 timmar sedan, SnigelDynamit said: Wohooo! Har inte spotify men kunde lyssna på en snutt iaf. Låter ju riktigt bra! Jag vill också musicera!! Fast i en dator...universum, skicka mig en fungerande musikdator, tack på förhand. ⭐ Thankyou Snailz! 🙂
slejnard Postat 23 januari 2020 Postat 23 januari 2020 9 timmar sedan, Neosus said: Här sitter vi och hugger i sten... 😑 ☺️
CHAE Postat 23 januari 2020 Trådstartare Postat 23 januari 2020 12 timmar sedan, SnigelDynamit said: Wohooo! Har inte spotify men kunde lyssna på en snutt iaf. Låter ju riktigt bra! Jag vill också musicera!! Fast i en dator...universum, skicka mig en fungerande musikdator, tack på förhand. ⭐ Har inte heller Spotify😑 12 timmar sedan, Neosus said: Här sitter vi och hugger i sten... 😑 Newsflash; härom kvällen uppfann DoL hjulet😮 2 timmar sedan, slejnard said: Borde vara nu ☺️ Aaaaaand the winner iiiiiis Sleeeeeej by a nose😄
Dark Of Light Postat 23 januari 2020 Postat 23 januari 2020 13 minuter sedan, CHAE said: Newsflash; härom kvällen uppfann DoL hjulet😮 Newsfhläschh. Här nere i landet har vi haft hjulet rätt länge 😑
Dark Of Light Postat 23 januari 2020 Postat 23 januari 2020 18 minuter sedan, slejnard said: Jåh! Jåh! Jåh! Jåh!
slejnard Postat 23 januari 2020 Postat 23 januari 2020 21 minuter sedan, Dark Of Light said: Ja! Visst fan. Så e d. D e d d e! Nej de e de d e e deeee eeeeeee d!
Recommended Posts