Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
On 2020-10-24 at 09:02 sa slejnard:

Ja fy fan. 

Morn å KPD å eld i vedspisen. Ser ut att bli en solig fin men kall dag 

1 timme sedan sa slejnard:

Tredje avsnittet nu av la revolution. Tror det tar sig! 

Det var allt en seg vedspis du har.

Postat
31 minuter sedan sa slejnard:

Vilken mamelad förespråkas? 

Hmmm, apelsin.

Postat
7 timmar sedan sa Fidden:

Jag registrerade ewroL åt dig där om du vill ha det, lösenordet är *****. Kom ihåg att byta det och mailadressen.

edit: väntar med att publicera lösenordet för allmänheten tills kontot blivit godkänt.

är du seriös? tack

Postat

The Kingdome. 2007. Netflix.

Filmen är baserad på en verklig händelse från år 2003 när en amerikansk bas med amerikanska gästarbetare blev offer för ett attentat i Riyadh, Saudiarabien. Filmen följer ett FBI-team som skickas till attentatsplatsen för att undersöka händelsen. Bomber, skottlossning, sand, skottlossning, granater, gegga, skottlossning, svett, sol och lite stereotyper. Ja ungefär så skulle man nog kunna beskriva detta.

Påminner lite om Greene Zone med Matt Damon. Amerikaner bland araber, alla lurar alla och vem kan man lita på? Att filmen är baserad på verkliga händelser får man läsa med Hollywood glasögonen på. Självmords attentatet i början kan möjligen passa i mallen men resten är action thriller på amerikanska. Jamie Fozz leder styrkan med bravur. Spännande.

6/10 fingrar.

Postat
6 timmar sedan sa ewroL:

är du seriös? tack

Tror det är nån som manuellt måste godkänna kontot, vilket denne inte gjort ännu. Om hen då kollar om det är någon annan som loggat in via samma IP-nr så lär det väl gå åt skogen. Men jag hade iallafall inga problem att registrera om jag bara gick med på att det är 2018. 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.