CHAE Postat 23 oktober 2020 Trådstartare Postat 23 oktober 2020 1 timme sedan sa slejnard: Stor knarkhärva i Skövde! 😮 Dooooooooool?!?!?! Äsch, det är bara en utav DoL’s ostaftnar som gått lite för långt. Nothing to see here. Proceed! 1
Dark Of Light Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 Morn & kpd. Ja, det där har hållit på här ett tag nu. De här två grabbarna i 20-25 års åldern sitter anhållna sedan ett tag, har sålt narkotika på dark web på hög(!) nivå sedan 2015. Inte bara sålt, de hade avancerad egentillverkning av det mesta. En radhus lägenhet mitt i ett barnfamiljs vänligt område var i princip ett knark labb. De har omsatt 7,6 miljoner. Läste delar av FUP:en (it´s a huuuuuge mofo) och har nog aldrig sett så mycket droger i en lägenhet. Hylla efter hylla, skåp efter skåp med precis allt som en junkie kan tänka sig and then some. Heroin, kokain, egna blandningar av tabletter, svampar och Neo vet vad. Utrustning för paketering, tillverkning, pressar, provrör, brännare mm. De slarvade till det hela genom att använda själva. Båda var rakethöga när polisen "knackade" på. De ena var hemma den andra kom hem mitt i husransakningen. Surprise. Kid´s! Don´t do drugs! Do cheese!
slejnard Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 Ja fy fan. Morn å KPD å eld i vedspisen. Ser ut att bli en solig fin men kall dag
Dark Of Light Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 Jåh, samma här. - elden då och vedspisen och kylan. Kpd.
Dark Of Light Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 Glömde att lägga till narkotikamålet ovan. Mycket av deras droger, speciellt kokainet som är ett av de populäraste var kraftigt utbankat. 10% kokain, resten babypuder eller vad som helst. Inte undra på att inkomsterna var dryga. För några år sedan, faktiskt just 2015 när dessa grabbar började, åkte ligan La Bella Omerta som sålde bl a amfetamin här i Skövde fast. En del av deras partier var utbankade till endast 3% resten Koffazon vilket är en smärtstillande substans. Många ungdomar fick stora problem inte bara av drogerna i sig utan tillsatserna. Att bruka narkotikum är inte bara farligt för att de kända substanserna är farliga. Det man inte vet om som man får i sig samtidigt är ju ännu värre. Bakpulver, babypuder, mjöl, propplösare, pudersocker, nermalda värktabletter mm.
CHAE Postat 24 oktober 2020 Trådstartare Postat 24 oktober 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Morn & kpd. Ja, det där har hållit på här ett tag nu. De här två grabbarna i 20-25 års åldern sitter anhållna sedan ett tag, har sålt narkotika på dark web på hög(!) nivå sedan 2015. Inte bara sålt, de hade avancerad egentillverkning av det mesta. En radhus lägenhet mitt i ett barnfamiljs vänligt område var i princip ett knark labb. De har omsatt 7,6 miljoner. Läste delar av FUP:en (it´s a huuuuuge mofo) och har nog aldrig sett så mycket droger i en lägenhet. Hylla efter hylla, skåp efter skåp med precis allt som en junkie kan tänka sig and then some. Heroin, kokain, egna blandningar av tabletter, svampar och Neo vet vad. Utrustning för paketering, tillverkning, pressar, provrör, brännare mm. De slarvade till det hela genom att använda själva. Båda var rakethöga när polisen "knackade" på. De ena var hemma den andra kom hem mitt i husransakningen. Surprise. Kid´s! Don´t do drugs! Do cheese! Läste också om det där. Vilka jävlar tjommar va?! ”Don’t get high on your own supply” som det heter i kretsarna. 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Glömde att lägga till narkotikamålet ovan. Mycket av deras droger, speciellt kokainet som är ett av de populäraste var kraftigt utbankat. 10% kokain, resten babypuder eller vad som helst. Inte undra på att inkomsterna var dryga. För några år sedan, faktiskt just 2015 när dessa grabbar började, åkte ligan La Bella Omerta som sålde bl a amfetamin här i Skövde fast. En del av deras partier var utbankade till endast 3% resten Koffazon vilket är en smärtstillande substans. Många ungdomar fick stora problem inte bara av drogerna i sig utan tillsatserna. Att bruka narkotikum är inte bara farligt för att de kända substanserna är farliga. Det man inte vet om som man får i sig samtidigt är ju ännu värre. Bakpulver, babypuder, mjöl, propplösare, pudersocker, nermalda värktabletter mm. It’s teh osth; it’s a gate way drug, man.
Neosus Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 Kaffe är lika farligt säger dom som vet...................... 😆
Neosus Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 Jasså du med! Jag ska till storebror och käka tårta!
CHAE Postat 24 oktober 2020 Trådstartare Postat 24 oktober 2020 18 minuter sedan sa Neosus: Jasså du med! Jag ska till storebror och käka tårta! 8 minuter sedan sa slejnard: Vagott! Japp sambons storebror fyller år. ...och då drar vi den enkla slutsatsen att Slej och Grahn är släkt med varandra.
CHAE Postat 24 oktober 2020 Trådstartare Postat 24 oktober 2020 Medan medan Slej knosar ansiktet fullt med gofika ska onkel CHAE lira gura på fest. Inte helt omöjligt att jag ostkuppar hela tillställningen...
slejnard Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 Hemma å mätt! Lycka till med guraliret CHAE! 😊👍
slejnard Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 4 timmar sedan sa Neosus: Jasså du med! Jag ska till storebror och käka tårta! Är du mätt? 😮
Neosus Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 2 timmar sedan sa slejnard: Är du mätt? 😮 En och åtti
Dark Of Light Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 5 timmar sedan sa CHAE: Medan medan Slej knosar ansiktet fullt med gofika ska onkel CHAE lira gura på fest. Inte helt omöjligt att jag ostkuppar hela tillställningen... DIA bilderna! Glöm inte DIA bilderna!!!!
slejnard Postat 24 oktober 2020 Postat 24 oktober 2020 Sett ett till avsnitt av la revolution. Börjar ta sig. Imorn tänkte jag bjuda er på en KPD utan dess like!
Recommended Posts