Gäst Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 2 minuter sedan sa Naymari: Betala för Spotify så slipper du lyssna på den jo jag har Premium men det är ett minne sedan tidigare
Dark Of Light Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 Vi är alla horor. En del är heta, en del kalla. En del är stora men de flesta är små, mycket små, mycket små.
Fidden Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 8 minuter sedan sa Dark Of Light: Vi är alla horor. En del är heta, en del kalla. En del är stora men de flesta är små, mycket små, mycket små. Det var väl precis så som horor beskrevs i det där gamla programmet lekande lätt med kjell lönnå på 90-talet.
CHAE Postat 22 oktober 2020 Trådstartare Postat 22 oktober 2020 1 minut sedan sa Fidden: Det var väl precis så som horor beskrevs i det där gamla programmet lekande lätt med kjell lönnå på 90-talet. XD
CHAE Postat 22 oktober 2020 Trådstartare Postat 22 oktober 2020 Kjell Lönnå - Sundsvall svar på Jim Jones
Fidden Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 2 minuter sedan sa CHAE: Kjell Lönnå - Sundsvall svar på Jim Jones Tänk vilket team Kjell Lönnå och Siewert Öholm hade varit.
Fidden Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 30 minuter sedan sa Naymari: Betala för Spotify så slipper du lyssna på den Känns inte direkt som någon bra deal det där, om man tar det ur sitt sammanhang.
CHAE Postat 22 oktober 2020 Trådstartare Postat 22 oktober 2020 36 minuter sedan sa Fidden: Tänk vilket team Kjell Lönnå och Siewert Öholm hade varit. Kasta in lite Carola for good measure och du har en frikyrklig bibelgumbo utan dess like. 32 minuter sedan sa Fidden: Känns inte direkt som någon bra deal det där, om man tar det ur sitt sammanhang. Heh
Neosus Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Vi är alla horor. En del är heta, en del kalla. En del är stora men de flesta är små, mycket små, mycket små. Kineser?
Neosus Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 23 minuter sedan sa CHAE: Heh Men HÅLL KÄ... NEj jag menar nu blir det frysdiskspizza på det! 🙈
Neosus Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 Orkar man inte laga mat så blir det pizza istället. Om ni undrar alltså.
Naymari Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 1 hour ago, Fidden said: Känns inte direkt som någon bra deal det där, om man tar det ur sitt sammanhang. Lite som en gatumusikant man betalar för att sluta spela
Dark Of Light Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 23 minuter sedan sa Neosus: Orkar man inte laga mat så blir det pizza istället. Om ni undrar alltså. Du förtär den alltså i en frysdisk?
Dark Of Light Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 1 timme sedan sa Fidden: Känns inte direkt som någon bra deal det där, om man tar det ur sitt sammanhang. Hah! Indeed.
Neosus Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 Ja eller nä det är ju inte en fryskdisk egentligen. Det är en sån vanlig matdisk. Frågor på det?
Dark Of Light Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 1 timme sedan sa Fidden: Tänk vilket team Kjell Lönnå och Siewert Öholm hade varit. 50 minuter sedan sa CHAE: Kasta in lite Carola for good measure och du har en frikyrklig bibelgumbo utan dess like. Tror nog att Carola är lite för rock´n roll idag. Det borde varit Ulf Ekman, Mr Livets Ord. Jag ser det framför mig. Hur de glider in där en sen lördags kväll på Sweden Rockfestival. I var sin permobil, eldrivna givetvis. Vita och glänsande. Kors i form av ledljusflätor hängande på sidorna. Jojo. Fint ska det vara. Hur de kliver upp mitt i Iron Maidens set och börjar gå loss. Hur Ulf börjar tala i tungor, Siwert plötsligt börjar intervjua Dickinson om hårdrockens farligheter och Kjell försöker väta ner Eddie med vigvatten (det som svider så...). Givetvis får de inte agera ifred. Security detaljen tar över. De tre kastas över till rovdjuren, publiken. Siwert träs upp genom en lämplig kroppsöppning på en påle. Där får han hänga i dagarna tre tills en överförfriskad hippie fäller ner honom medlidsamt och ger honom något suspekt att röka. Ulf tvångs sups ner med resultatet att han plötsligt börjar låta helt begriplig. 4 år senare återfinns illa medfaren han på en flotte i Stilla Havet. Kjell blir helt enkelt nertrampad. 1
Dark Of Light Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 (redigerat) 4 minuter sedan sa Neosus: Ja eller nä det är ju inte en fryskdisk egentligen. Det är en sån vanlig matdisk. Frågor på det? AHA! Det är en helt vanlig matdisk alltså!? (Vad fan är en fryskdisk?) 40 minuter sedan sa Neosus: Men HÅLL KÄ... NEj jag menar nu blir det frysdiskspizza på det! 🙈 Men tidigare sa du frysdisk. Hur får du ihop det?? 👆 Redigerat 22 oktober 2020 av Dark Of Light
Neosus Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 12 minuter sedan sa Dark Of Light: AHA! Det är en helt vanlig matdisk alltså!? (Vad fan är en fryskdisk?) Men tidigare sa du frysdisk. Hur får du ihop det?? 👆 De e DE jag inte fååår.... 😲 🙈
Neosus Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 IKEA möbler är det enda jag får ihop... oftast. 🙈
Neosus Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 Eller det är inte ofta jag skruvar ihop IKEA möbler men.... vahettere... 🙈
Neosus Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 (redigerat) ...men det värsta är att jag har ingen ikea möbel hemma HUR ska jag krångla mig ur det här nu då? 👀 Frågor på det? Redigerat 22 oktober 2020 av Neosus
Neosus Postat 22 oktober 2020 Postat 22 oktober 2020 Tror jag är klar med min 70s bidrag nu förresten. Men det låter inte speciellt 70-tal om det men kul att ändå vara med. 🙂
Recommended Posts