Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
57 minuter sedan sa slejnard:

Vitt kvidevitt

Stark inledning på dagen, Slej.

Postat
12 timmar sedan sa Neosus:

Inte bara dela utan även lägg upp music oftare, släng upp en kamera och kör live streaming när du spelar, va aktiv. Då börjar det hända grejer... 

Ja, precis! Hur svårt kan det vara? Det är ju bara att skriva en hit och köra livestreaming som tar emot publikens  önskningar med mycket naket. Slejs livecam, liksom.

1 timme sedan sa slejnard:

Här ska skottas snö! 😆

Dessa förbannade skottar.

Postat (redigerat)
3 minuter sedan sa Dark Of Light:

Dessa förbannade skottar.

Ser framför mig hur du gör en gest med handen i riktning mot ett gäng privata demoner som skottar din uppfart. 

Redigerat av Fidden
Postat

Fast jag tror varken du har en uppfart eller snö på den. Det är en imaginär uppfart. 

Demonerna kan vara äkta dock. 

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Ja, precis! Hur svårt kan det vara? Det är ju bara att skriva en hit och köra livestreaming som tar emot publikens  önskningar med mycket naket. Slejs livecam, liksom.

Exakt! 😁

Postat

perkulatorn i full gång! snart drickes dagens koffein!

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Fidden:

Ser framför mig hur du gör en gest med handen i riktning mot ett gäng privata demoner som skottar din uppfart. 

Kommer du ihåg Mandrake?

1 timme sedan sa Fidden:

Fast jag tror varken du har en uppfart eller snö på den. Det är en imaginär uppfart. 

Demonerna kan vara äkta dock. 

Det skulle revolutionera hela snöskottar branschen i... ett svep. Det är det nya svarta, imaginär snöskottning! Är helt övertygad om att många skulle falla för det. Tron försätter snö, som vi brukar säga här i tråden.

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)

på internet vet ingen att du är en hund - ingen

Voff! voff!

0*Wv5rHUzi5-61HcCw.jpg

Redigerat av ewroL
Postat

har ni provat på hemlös eller backpacking? det värsta är ju att inte få i sig kaffe... lol

Postat
3 timmar sedan sa ewroL:

har ni provat på hemlös eller backpacking? det värsta är ju att inte få i sig kaffe... lol

Är man en seriös vandrare fixar man kaffet oavsett. Annars är man bara fånig...och sjukt oföretagsam.

1 timme sedan sa Dark Of Light:

spacer.png

En mer modern och PK godkänd version.

Så lämpligt.

1 timme sedan sa Naymari:

Kontrar med en klassiker

0FA27ADB-353C-4DFC-8C95-101331F0B992.jpeg

Va f...

Postat

Mhm. Nu är det virus alert igen, "hårdare restriktioner" för nattklubbar och dylikt. "Nu är det slutsvetsat festat" säger Löfven. Samtidigt så lättas de äldres restriktioner upp.

Go figure...

Nej... Jag är skeptisk...

Postat

Hur kall är en reklamannons röstmässigt på Spotify

Vad är det för horhjärta som arbetar pro med att spela in det

Kallt som vintergatan
Postat
28 minutes ago, ewroL said:

Hur kall är en reklamannons röstmässigt på Spotify

Vad är det för horhjärta som arbetar pro med att spela in det

Kallt som vintergatan

Betala för Spotify så slipper du lyssna på den

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.