Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
4 minuter sedan sa Dark Of Light:

Ja... När rullen är tom antar jag? 

Så nu har tRuMp blivit påkommen med ett konto i Kina

Också en form av vänsterprassel. 

Postat (redigerat)

helvete- köpte ny mobil och på den Spotify-appen så är equalizern annorlunda, det finns inte "konsert-mode"............

Redigerat av ewroL
Postat
1 timme sedan sa ewroL:

helvete- köpte ny mobil och på den Spotify-appen så är equalizern annorlunda, det finns inte "konsert-mode"............

Bummer.

Postat

Hur länge har aktiviteten i storforat varit såhär låg? Jag menar, aktiviteten här i längsta har sjunkit en del, men vi står väl för belarus-majoriteten av forumets totala dagliga inlägg ändå? 

Postat
6 minuter sedan sa slejnard:

Ja och många gamla rävar som försvunnit... tom Claes! Det finns en Hemstudiogruppen på Facebook där man hittar några... jättebra grupp! 

Den ska jag kolla in. En stund iallafall. Det var ju trots allt ett tag sedan jag bidrog på riktigt i studiotjöööt. Men det vore ju skoj om jag fick upp antalet lyssnare på mina grejer till över 10 pers. 

Postat

Fixa en Facebook artist sida. Lägg opp låtar med jämna mellanrum. Dela sidan med alla i din vänlista och du kommer att få mer lyssningar och med tiden kommer fler och fler hitta din sida och snöbollen har kommit i rullning. 

De va dagens tips från mig!

🎸

Postat
4 timmar sedan sa Fidden:

Den ska jag kolla in. En stund iallafall. Det var ju trots allt ett tag sedan jag bidrog på riktigt i studiotjöööt. Men det vore ju skoj om jag fick upp antalet lyssnare på mina grejer till över 10 pers. 

Jo den är riktigt bra! 

svårt å få lyssnare ja! 

Postat
3 timmar sedan sa Neosus:

Fixa en Facebook artist sida. Lägg opp låtar med jämna mellanrum. Dela sidan med alla i din vänlista och du kommer att få mer lyssningar och med tiden kommer fler och fler hitta din sida och snöbollen har kommit i rullning. 

De va dagens tips från mig!

🎸

Bra tips! Har en sida om ni vill följa:

Jan Martinsson Music

Måste prova det du sa att dela den mer frekvent! 

Postat
12 minuter sedan sa slejnard:

Bra tips! Har en sida om ni vill följa:

Jan Martinsson Music

Måste prova det du sa att dela den mer frekvent! 

Inte bara dela utan även lägg upp music oftare, släng upp en kamera och kör live streaming när du spelar, va aktiv. Då börjar det hända grejer... 

Postat

Äh, får väl skaffa en manager som gör sånt där åt mig, kan inte med att hålla på. Eller som kidsen säger, orka! 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.