Fidden Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 Hämtade ett par högtalare som jag beställt för att ha till tv'n... Jävlar vilket ljud! Har nog aldrig ägt ett par högtalare med mer bas, speciellt med tanke på storleken. Det dumma är bara att jag inte fick med mig alla paketen. Kvar på utlämningsstället ligger en sub. Precis som att jag behöver det till dessa xD
slejnard Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 Just nu, Fidden said: Är slej på pt-jakt månne? Shuuu ☺️
Neosus Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 18 minuter sedan, slejnard said: Blev fläskfilé ris å sallad å bea pd 🙁 Beklagar... 🙁
Neosus Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 4 minuter sedan, Fidden said: Hämtade ett par högtalare som jag beställt för att ha till tv'n... Jävlar vilket ljud! Har nog aldrig ägt ett par högtalare med mer bas, speciellt med tanke på storleken. Det dumma är bara att jag inte fick med mig alla paketen. Kvar på utlämningsstället ligger en sub. Precis som att jag behöver det till dessa xD Ajdå.. Ojdå! 🙂
Neosus Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 14 minuter sedan, slejnard said: Vad gör NI Är frågan 😮 Cubajsar!
Dark Of Light Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 54 minuter sedan, slejnard said: Ibland är jag klurig ☺️ 3 timmar sedan, Dark Of Light said: Jag är klurigare. 😑 52 minuter sedan, Fidden said: Hämtade ett par högtalare som jag beställt för att ha till tv'n... Jävlar vilket ljud! Har nog aldrig ägt ett par högtalare med mer bas, speciellt med tanke på storleken. Det dumma är bara att jag inte fick med mig alla paketen. Kvar på utlämningsstället ligger en sub. Precis som att jag behöver det till dessa xD Ach zo! Vad blev det för skojsig kvalisort då?
Fidden Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 Det blev dessa https://www.hifiklubben.se/hogtalare/aktiva-hogtalare-till-t.ex--pctv/argon-audio-alto-4-active-tradlos-hogtalare-med-bluetooth/ Sen ska jag väl hämta denna också https://www.hifiklubben.se/hogtalare/Baslada/argon-audio-bass8-mk2-baslada/
Fidden Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 Ska väl nämnas att jag är långt ifrån en audiofil, dessa var de enda snygga högtalarna med bluetooth och rätt storlek som jag hittade.
slejnard Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 Ja hela upplevelsen av tv-tittandet blir så mycket bättre med bra ljud. Tog ett tag innan jag lyckades övertyga sambon om det dock innan jag fick köpa
Dark Of Light Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 3 timmar sedan, Fidden said: Ska väl nämnas att jag är långt ifrån en audiofil, dessa var de enda snygga högtalarna med bluetooth och rätt storlek som jag hittade. Ja, de där var riktigt snygga och enkla i designen! Grattis! 51 minuter sedan, slejnard said: Ja hela upplevelsen av tv-tittandet blir så mycket bättre med bra ljud. Tog ett tag innan jag lyckades övertyga sambon om det dock innan jag fick köpa Ja, här nere i landet har vi ju haft ljud ganska länge till filmer och så 😑
SnigelDynamit Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 On 2020-01-21 at 21:08, slejnard said: Jåh! 😄 Hunnit släppa en ny låt å! Wohooo! Har inte spotify men kunde lyssna på en snutt iaf. Låter ju riktigt bra! Jag vill också musicera!! Fast i en dator...universum, skicka mig en fungerande musikdator, tack på förhand. ⭐
Neosus Postat 22 januari 2020 Postat 22 januari 2020 45 minuter sedan, Dark Of Light said: Ja, här nere i landet har vi ju haft ljud ganska länge till filmer och så 😑 Här sitter vi och hugger i sten... 😑
Recommended Posts