Neosus Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 1 minut sedan sa slejnard: Så här såg det ut tidigare ikväll... ett blankt papper Ser ut att bli en bra hit! 😛 1
CHAE Postat 17 oktober 2020 Trådstartare Postat 17 oktober 2020 5 minuter sedan sa slejnard: Haha det där var ju bra ju! 👍😄 Får lite FF - vibbar. Var du med i bandet? Hur gick det sen? Jaa, det var lite kul faktiskt. Alltså, jag lade basen på själva inspelningen (bassisten hade försovit sig) men bandet fanns redan så när de började giga hade jag jag ingen del i bandet. Har för mig att de körde några gig efter utbildningen men nu vet jag inte vad de gör. Tjommen som kommer på sin tjej med att vara otrogen fick jag bra kontakt med redan från dag ett. Han hade, liksom jag, en hel del problem med ångest men vi gjorde massor av projekt tillsammans och hade askul. Bl a ovan nämnda ljudläggningsprojekt. Minns att vi satt och drack rödtjut, lyssnade på Fields of Nephlim någon vår och hade det fantastiskt gött. Kul tid i Norrköping trots att jag skiljde mig under andra året. 4 minuter sedan sa slejnard: Precis knåpat ihop text och musik till en ny monstruös hit! Kommer bli bra det. Skönt att du spelar ner hela grejen... 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Aaahah! Bra låt och video där mannen!! This video is officially DoL approved! 👍 Heh
Dark Of Light Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 15 minuter sedan sa slejnard: Gör lite annorlunda... sitter å knåpar i soffan. Sen ska slasket spelas och riktiga trummor ska på plus bas från en av mina adepter som är svinduktig. Så det lär dröja ... tänkte få ihop en episk EP och släppa sen. Första singeln tänkt den 20 nov så jag tänkte inte ha bråttom denna gång Bra mannen! Det du brukar göra är riktigt bra MEN, det lider något av att du har för bråttom. Riktigt bra att du kör med lite andra anfalls vinklar där! Du har talang, det gäller att lura fram det på bästa sätt. 11 minuter sedan sa Neosus: Verkar vara en trevlig kväll ändå! Ja, fan. knappt jag kan få det bättre. Önskar det samma till dig. ja, här nog ställt frågan förut men... hur gå det med bandet som du är med i? Är ni igång fortfarande? Du var ju lite tveksam till en fortsättning? 10 minuter sedan sa CHAE: Han hade, liksom jag, en hel del problem med ångest men vi gjorde massor av projekt tillsammans och hade askul. Minns att vi satt och drack rödtjut, lyssnade på Fields of Nephlim någon vår och hade det fantastiskt gött. Åh, illamående och Fields ja... Done that,. been there bro... Ett tyvärr bortglömt band, underskattat. 1
slejnard Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 Jå man ska ju inte överdriva sin egen förmåga till hits 😄
slejnard Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Bra mannen! Det du brukar göra är riktigt bra MEN, det lider något av att du har för bråttom. Riktigt bra att du kör med lite andra anfalls vinklar där! Du har talang, det gäller att lura fram det på bästa sätt. Kloka ord. Tänker också att skynda lite långsammare denna gång. Kommer nog bolla med er under arbetets gång.
Dark Of Light Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 (redigerat) 52 minuter sedan sa slejnard: Kloka ord. Tänker också att skynda lite långsammare denna gång. Kommer nog bolla med er under arbetets gång. Ska jag vara riktigt ärlig, det varar ju längst. Ungefär som ett bra liggsår. Nåväl, det har du sagt förut. Att du ska skynda långsamt alltså. GÖR det nu denna gång ska du se att det kommer att bli mycket bättre! Hoppas jag inte sätter någon press på dig (och nej, det är inte ölen som talar. De är för få och vapenvård kräver koncentration). Du har en finurlig talang som du kan finslipa om du tar dig tid, speciellt sången. Redigerat 17 oktober 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 13 minuter sedan sa slejnard: Liten macka å MJÖLK PD 😲 Mjölk är OK. Inte i kaffe dock. Lite som Cola i Whisky. Sylt i snus. Ketchup på pannkakor. Senap på sega råttor. Saft i öl. Dricka i Vodka. Ska jag fortsätta? Listan kan bli lång.
Dark Of Light Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 15 minuter sedan sa slejnard: Nu är vi på 366... första extradagen 🤩 VAD ska vi göra med den?
Dark Of Light Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 Hur ligger vi till med inlägg mot yesteryear egentligen?
Neosus Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, fan. knappt jag kan få det bättre. Önskar det samma till dig. ja, här nog ställt frågan förut men... hur gå det med bandet som du är med i? Är ni igång fortfarande? Du var ju lite tveksam till en fortsättning? För att göra en lång historia kort... Jag ledsnade och tog pause men har spelat i 2 speltillfällen efter det men iom coronan så dyker det inte upp så mycket spelningar nu över huvud taget så det ett tag sedan sist som vi har gigat. Kändes ändå bra att göra dom sista spelningarna. Men kommer jag att fortsätta sedan om det kommer in fler spelningar... Nja jag vet inte. Man är mätt, att stå i en jävla bar med fulla och dumma människor och spela är inte så jävla roligt. Man blir förbannad! 😮 Vi började med ett projekt bredvid coverbandet med att skriva egna låtar och spela. Det projektet hoppade jag av men dom håller fortfarande på. Kul för dom.
Dark Of Light Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 (redigerat) 34 minuter sedan sa Neosus: För att göra en lång historia kort... Jag ledsnade och tog pause men har spelat i 2 speltillfällen efter det men iom coronan så dyker det inte upp så mycket spelningar nu över huvud taget så det ett tag sedan sist som vi har gigat. Kändes ändå bra att göra dom sista spelningarna. Men kommer jag att fortsätta sedan om det kommer in fler spelningar... Nja jag vet inte. Man är mätt, att stå i en jävla bar med fulla och dumma människor och spela är inte så jävla roligt. Man blir förbannad! 😮 Vi började med ett projekt bredvid coverbandet med att skriva egna låtar och spela. Det projektet hoppade jag av men dom håller fortfarande på. Kul för dom. Ach so. ja, covergiggande i pubar kan jag förstå att man kroknar på efter ett tag. Det gjorde jag också. Det blir mest som ett rep, fast man får bära en massa skit fram och tillbaka. Har giggat större också, som du kanske vet men sedan kom ju depressionen och då... Jag hoppas att du hittar ngt nytt som kittlar musiknerven lite. Men, coronan regerar nu. Det är svårt för många. Jag gillar dina gamla lite jazziga bitar med folkmusik känsla som du spelade på piano för... läääääänge sedan.. Redigerat 17 oktober 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 17 oktober 2020 Postat 17 oktober 2020 (redigerat) Sååå. Kvällens andra filmrecension. 22 Bullets. 2010 Netflix. En lönnmördare gå på hämnd jakt. Inte så väldigt mycket mer djupare än så. Fransk action på hög nivå. Jag gillar franska filmer. De bjuder på något lite mer extra än vad amerikanska filmer gör. En sorts realism som går förlorat i US actionhjältefilmer där allt bara exploderar hårdare, längre och kraftfullare än förra gången. Jean Reno (mest känd ifrån Leon) gör det han är bäst på. Känslokalla mördare. Fast här får han allt in lite feeling i det hela också. Det blir lätt så när familjen blir inblandad. Blod i kubik och vapen i drivor. kan det bli bättre? Btw. Makaroven är ren och ihop plockad nu. Inte så mycket djup, mest trivsamt. 5/10 advokater. Redigerat 17 oktober 2020 av Dark Of Light
Gäst Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 imorgon kommer en ny låt av mig upp på Spotify, gitarr + röst --------heter "Goodbye"
Gäst Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 https://open.spotify.com/track/2x7eD4StqS1n9XTBJDOn7A?si=GUclxszVTdmQ22uEyHZMXQ La Cream - You nån som minns den?
Naymari Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 23 minutes ago, Fidden said: Morrn & kpm. Spillde ut kaffet på mattan. Det var väl onödigt?
Fidden Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 1 minut sedan sa Naymari: Det var väl onödigt? Man får ju tänka på att dela med sig till de som har det tufft. Har svårt att tänka mig någon som får stå ut med mer än en matta. Iofs kanske det inte gjorde saken bättre att bli halvt dränkt med hett kaffe.
Dark Of Light Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 Tänk att återfödas som en toastol. Årtionden av plåga. Eller en ruta toapapper kanske är värre. Någon gång kommer det att bli din tur... Å andra sidan en snabbare livscykel.
Fidden Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 Tänk att för inte så länge sedan ratade vi alla religionerna. Mycket mer rimligt med mattor, toastolar och toapapper med mänskligt medvetande.
Gäst Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 (redigerat) autotune är den här för dålig för att ladda upp på mitt krassa Spotify account/sida? Redigerat 18 oktober 2020 av ewroL
Fidden Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 36 minuter sedan sa ewroL: autotune är den här för dålig för att ladda upp på mitt krassa Spotify account/sida? Lägg upp den instrumentalt. Eller prova att rappa. Dina stämband låter för skadade för sång. Har något hänt med dem någon gång?
Gäst Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 jag tog bort den jag postade nyss ----------och lägger upp denna -även här lite autotune ---för det är roligt kan du sluta kalla mina stämband för skadade
Fidden Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 3 minuter sedan sa ewroL: jag tog bort den jag postade nyss ----------och lägger upp denna -även här lite autotune ---för det är roligt kan du sluta kalla mina stämband för skadade Jag slutar ge dig feedback så fort du slutar fråga efter feedback. Ok? 1
Gäst Postat 18 oktober 2020 Postat 18 oktober 2020 jaha det var skadat idag var feedbacken men då förstår jag att det här är en skämtsida då med kaffespya rakt igenom
Recommended Posts