Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
1 timme sedan sa Fidden:

Jag är så jävla förbannad på att ingen berättat för mig att det är räkmackans dag idag... 😠

2 timmar sedan sa Dark Of Light:

1 timme sedan sa slejnard:

Det är räkmackans dag idag fidden! 😊

JåH! Å andra sidan imorn är det:

15 Oktober
Fetaostens dag HURRAA!!!!
Grynkorvens dag
Internationella beröringsdagen He, he... joråhsåatteh...
Internationella dagen för att tvätta händerna (!)
Måltidens dag
Vita käppens dag 
Internationella landsbygdskvinnors dag 
Brösthälsodagen 
Metoo-dagen 

Kanske kan du kompensera på något sätt imorgon då? 

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Det är någon jeffel som har tänkt ut det härah! Både Internationella beröringsdagen och Brösthälsodagen infaller samma dag som Metoo-dagen. Det är som felvända poler på en magnet.

Postat (redigerat)
1 timme sedan sa slejnard:

har iaf skickat in bilden till vädret på SVT! 

Du hälsade väl från oss alla i ostkompaniet!? Större chans att få med bilden då menar jag.

Ibland blir man lite less.... Vissa delar av de omsorgs instutioner i samhället som ska ge våra nära och kära vård, värme och ömhet har krackelerat verkar det som. Först tidigare i år de där åldringarna som i princip mördades när coronan gjorde sitt intåg i landet. Och nu fallet med de funktionsnedsatta som uppmärksammats i Uppdrag Granskning. T ex det nyaste avsnittet Dicks rop på hjälp. En man plågas på sitt rum när ingen ser, men han kan inte själv berätta om vad som händer. Det känns som något från -30 talet när man ser vad som händer.

Rätt så märkligt.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Portugal gör mål igen. Lustig kan inte tro det. Han är helt övertygad om att det är offside. Svenska bänken blir så vansinnig att någon blir varnad.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.