Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat (redigerat)

Jåh alltså, vi hölls ju med bajamajor ett tag men de jefflarna smälte ju i värmen. Båtplast.... Glasfiber armerad plast alltså! Heeelt värdelöst. Det tog bara ett möte med Horn-Per (skvallra inte för honom att jag kallar honom för det) och saken blev biff, som det heter av någon anledning.

Så nu är det som det alltid varit, skitrännor huggna i granit! I den första kretsen ni vet (Limbo som ni dödliga kallar den),  så hölls det något längre med dessa bajamajor i klarblå plast. De skulle ju "inte smälta pga av den lägre värmen" hette det. Men så gick Affe (ja, Hitler alltså) och höjde termostaten, den djäveln. Ja, så blev det med den saken....

Så nu kan Ni alla vara trygga i förvissningen om att när ni anländer och ska krysta ur Er jordiska föda i all evighet så sker det strax ovanför pålitlig, stabil och temperatur okänslig granit. Samt ja.... toalettpappret är för evigt slut. t1828.gif

Redigerat av Dark Of Light
Annons
Postat (redigerat)

Ja, vad fan ÄR klockan egentligen? URrsäkta,  laugh.gif jag var tvungen att ordna till ett smärre upplopp i den tredje cirkeln då de hårdstekta hamburgarna tog slut och... ja, en lång historia det där.

I alla fall, min gode vän The Werewolf ("there wolf" brukar jag skoja och peka på honom) har lite problem med just silver och han tipsade om den här länken. Kan det vara något?

Hoppsan! Nu är det oroligt igen i den sjunde, våldsamt upplopp. Dahmer har fått nog av lavabad igen... Ja, ni ser ju hur jag har det! Om ett par timmar har jag en exorcism att djävlas med och... Ja, jag har fullt upp! 

Får fixa det här nu, vi hörs! 

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Försöker värma upp rösten inför en stunds sånginspelning. Blev så jävla ansträngd i halsen igår när jag bara körde på. 

Ska bara kolla klart på nattens ufc och hänga upp lite tvätt, så kör vi sen!

Postat

Har ni någon speciell teknik? Jag brukar ställa mig på soffan och skaka lite, sen viker jag ett par ggr så att lakanet får plats på torkställningen.

Postat

Kändes ju lite fånigt det där... Sjöng in en massa tagningar, sen tröttnade jag och tog den senaste och tonkorrigerade istället. Jaja, det blev helt ok.

Postat
14 minuter sedan sa slejnard:

Vart ju bra det där fidden! Skön melodiändring! 

Vi har vart å fiskat i regnet. En var! 

Piggvar eller Slätvar?

Postat
1 timme sedan sa Fidden:

Kändes ju lite fånigt det där... Sjöng in en massa tagningar, sen tröttnade jag och tog den senaste och tonkorrigerade istället. Jaja, det blev helt ok.

👍

Postat
4 timmar sedan sa Neosus:

Helt okej + lite till! 

4 timmar sedan sa slejnard:

Vart ju bra det där fidden! Skön melodiändring! 

Vi har vart å fiskat i regnet. En var! 

3 timmar sedan sa Dark Of Light:

👍

❤️

Postat

Satans perkele vad Fidden sjunger snyggt!❤️
(Och ”ja” jag vimsade minsann ut i Storforum och yppade mina två cent).

• Gilla 1
Postat
35 minuter sedan sa CHAE:

Satans perkele vad Fidden sjunger snyggt!❤️
(Och ”ja” jag vimsade minsann ut i Storforum och yppade mina två cent).

Taaaack 🥰

Skulle vilja testa en kvinnlig sångröst som gör introt och som svarar på "i choose to run" och "a brief pause" etc också. 

Postat
3 minuter sedan sa Fidden:

Taaaack 🥰

Skulle vilja testa en kvinnlig sångröst som gör introt och som svarar på "i choose to run" och "a brief pause" etc också. 

Ball idé!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.