Dark Of Light Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 1 timme sedan sa slejnard: To the lake rysk serie om nån pandemi! Spännande på Netflix 1 timme sedan sa slejnard: Snart sett ett avsnitt 12 minuter sedan sa slejnard: Fast inte så jättebra ändå Man ska se färdigt innan man ger en recension! Hur många fiskedrag fick den?
slejnard Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 Just nu sa Dark Of Light: Man ska se färdigt innan man ger en recension! Hur många fiskedrag fick den? Märker att jag gör annat.. promenerar hunden, en macka, slösurfar. Den får 2/5. Kanske bättre med mer fokus.
slejnard Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 Ser fram emot ny säs av handmaids tale och fortsättning av Vikings. Nån som vet när?
slejnard Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 Just nu sa slejnard: Ser fram emot ny säs av handmaids tale och fortsättning av Vikings. Nån som vet när? Då är det läge att ta tillbaka HBO .
Memphis Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 (redigerat) On 2020-10-09 at 09:03 sa ewroL: Jag hade en hudsjukdom på innerlåren, i början av benen - men efter att ha börjat med kolloidalt silver har det försvunnit helt! 2 teskedar om dagen i 1-2 månader i perioder, i min vikt och längdklass. 69 kg på 182 cm. Enda biverkningen är (om man överdoserar): permanent blå hudfärg. Så man måste veta dosering. Hos djur har det inga biverkningar alls. Herregud gå inte på det där. Kolloidalt silver är inte alls bra för kroppen. Finns andra mycket bättre sätt att behandla hudsjukdomar, har haft flickvänner med extrem eksem och andra hudsjukdomar. Blå blir man bara om man smörjer in huden men dina organ däremot blir troligen blåa och långsamt förgiftade. Det innehåller nanopartiklar av silver vilket har skadlig effekt på kroppen. En gång skulle jag lämna bort kolloidalt silver till apotek åt en vän, men de vägrade ta emot det och bad mig lämna det som "giftigt avfall" på ett skrotupplag, så det säger väl en del. Men visst, gör som du vill. Redigerat 10 oktober 2020 av Memphis 2
Memphis Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 Har fått min effektpedal till basen nu, jättekul! 😄 Feta ljud! Försöker bara installera ett GGD trum VST på min PC men Native Access går ju inte att installera, för att kunna installera mitt trum plugin, verkar vara jättevanligt problem 😠
Dark Of Light Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 (redigerat) 32 minuter sedan sa slejnard: Ser fram emot ny säs av handmaids tale och fortsättning av Vikings. Nån som vet när? Produktionen av HT blev försenad en sisådär ett halvår pga coronan, den kommer nästa år. Vikings säs 6 blir den sista. Redigerat 10 oktober 2020 av Dark Of Light
Gäst Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 19 minuter sedan sa Memphis: Herregud gå inte på det där. Kolloidalt silver är inte alls bra för kroppen. Finns andra mycket bättre sätt att behandla hudsjukdomar, har haft flickvänner med extrem eksem och andra hudsjukdomar. Blå blir man bara om man smörjer in huden men dina organ däremot blir troligen blåa och långsamt förgiftade. Det innehåller nanopartiklar av silver vilket har skadlig effekt på kroppen. En gång skulle jag lämna bort kolloidalt silver till apotek åt en vän, men de vägrade ta emot det och bad mig lämna det som "giftigt avfall" på ett skotupplag, så det säger väl en del. Men visst, gör som du vill. döööööööööö
slejnard Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 12 minuter sedan sa Dark Of Light: Produktionen av HT blev försenad en sisådär ett halvår pga coronan, den kommer nästa år. Vikings säs 6 blir den sista. Tack för svar! 👍😊☕️
slejnard Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 Håller med Memphis. Man ska vara på sin vakt och inte svälja saker med hull och hår. Hoax!
slejnard Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 4 minuter sedan sa ewroL: döööööööööö Det var elakt skrivet!
slejnard Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 Tror att du är en sökare ewrol. Inget fel i det men vi vill dig väl.
Memphis Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 18 minuter sedan sa ewroL: döööööööööö Mycket konstruktiv diskussion. 🤨
Memphis Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 13 minuter sedan sa slejnard: KPD imorn? Jag e på! Längtar redan 😄
Dark Of Light Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 3 minuter sedan sa Memphis: Jag e på! Längtar redan 😄 Hej, Memph! Äh, varför vänta!? Kör en kanna nu så delar vi på bärs efteråt!
Dark Of Light Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 26 minuter sedan sa ewroL: döööööööööö Att dö är överskattat. Har man otur får man bara jobba åt mig, demon som jag är. Det blir till för dig att städa pissrännor och skitholkar i femte eller sjätte kretsen. Det finns toaletter där nere med ditt namn på.
Memphis Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Att dö är överskattat. Har man otur får man bara jobba åt mig, demon som jag är. Det blir till för dig att städa pissrännor och skitholkar i femte eller sjätte kretsen. Det finns toaletter där nere med ditt namn på. Har du sett serien Lucifer? Känns som du skulle gilla den 😛
Memphis Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Hej, Memph! Äh, varför vänta!? Kör en kanna nu så delar vi på bärs efteråt! 😮 Dricker redan bärs 😄
Memphis Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 51 minuter sedan sa ewroL: döööööööööö Viktigt att påpeka är att jag inte kommenterade ditt val för att "ha rätt" utan för att jag bryr mig om andra människor, men det var uppenbarligen inte rätt sak att göra här då, få bry mig om andra då. <End of discussion> 1
Dark Of Light Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 28 minuter sedan sa Memphis: Har du sett serien Lucifer? Känns som du skulle gilla den 😛 Hm, har noterat den. Skulle tro att den är baserad på mig 28 minuter sedan sa Memphis: 😮 Dricker redan bärs 😄 Jag har fostrat er väl Jag sket i kaffet, inte bokstavligt då men.. Jag säger skål! 8 minuter sedan sa Memphis: Viktigt att påpeka är att jag inte kommenterade ditt val för att "ha rätt" utan för att jag bryr mig om andra människor, men det var uppenbarligen inte rätt sak att göra här då, få bry mig om andra då. <End of discussion> Din favorit demon finns alltid här för dig. 😈
Dark Of Light Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 #alive. Netflix. 2020. Den odrägligt klantige tonåringen Oh Joon-Wo vaknar upp ensam i lägenheten till en värld han inte längre känner igen. Någon slags virus (det ligger liksom i tiden va?) har smittat ner befolkningen. De beter sig som Walking Dead zombies och är av en särdeles aggressiv sort. Ja, det låter som en vanlig mellandags rea på HM men ingen julstämning här. Oh Joon har maten han har i lägenheten att klara sig på, vattnet slutar rinna ur kranen. TV och internet lägger ner. Lägenheten är hans enda säkerhet. Trappgången är full av vider som vill in. Ska han överleva? Plötsligt får han ett meddelande på sin mobil... Koreansk zombieskräck/action. kan det vara något? Ja då. Visst är det spännande och uppfriskande med något annat än amerikansk blod splatter. Välgjort och snyggt! Koreanerna kan de också! Gillar man genren så är detta helt OK. Inget revolutionerande men klart godkänt. Spännande är det på känt Walking Dead manér och även om man har på känn att det ska ordna sig så undrar man hur. Söndags matiné. 6/10 radiostyrda drönare.
Dark Of Light Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 22 minuter sedan sa Neosus: "Mycket får man läsa innan ögonen ramlar av"
CHAE Postat 10 oktober 2020 Trådstartare Postat 10 oktober 2020 25 minuter sedan sa Dark Of Light: #alive. Netflix. 2020. Den odrägligt klantige tonåringen Oh Joon-Wo vaknar upp ensam i lägenheten till en värld han inte längre känner igen. Någon slags virus (det ligger liksom i tiden va?) har smittat ner befolkningen. De beter sig som Walking Dead zombies och är av en särdeles aggressiv sort. Ja, det låter som en vanlig mellandags rea på HM men ingen julstämning här. Oh Joon har maten han har i lägenheten att klara sig på, vattnet slutar rinna ur kranen. TV och internet lägger ner. Lägenheten är hans enda säkerhet. Trappgången är full av vider som vill in. Ska han överleva? Plötsligt får han ett meddelande på sin mobil... Koreansk zombieskräck/action. kan det vara något? Ja då. Visst är det spännande och uppfriskande med något annat än amerikansk blod splatter. Välgjort och snyggt! Koreanerna kan de också! Gillar man genren så är detta helt OK. Inget revolutionerande men klart godkänt. Spännande är det på känt Walking Dead manér och även om man har på känn att det ska ordna sig så undrar man hur. Söndags matiné. 6/10 radiostyrda drönare. Verkar ball. Kolla även in Train to Busan (också Korea). Zombie-extravaganza ombord ett tåg! Klart sevärd!
Gäst Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 kolloidalt silver finns på medicinska kliniker runt om i världen. men gå och dö bara -min hudsjukdom försvann nämligen.
Dark Of Light Postat 10 oktober 2020 Postat 10 oktober 2020 8 minuter sedan sa ewroL: kolloidalt silver finns på medicinska kliniker runt om i världen. men gå och dö bara -min hudsjukdom försvann nämligen. Du får börja i den femte kretsen. Ity så är det bestämt. Så är det skrivet...
Recommended Posts