Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Näiinäii, di hääälgehghyllewånger. Dä e daili mege mangemån go bäihlegåår vin. Ja, men det er også osten rund, ligesom rektor. De gamle grækere forstod det allerede femten hundrede og seksogtyve. Hvis du lytter nøje, kan du høre skoven vokse.

Eller hur?

Annons
Postat (redigerat)

another taste of your honey, coffeeee

Redigerat av ewroL
Postat

4878 gånger, tack för det.

Har ni sett dokumentären Estonia-Fyndet Som Ändrar Allt? Vad tycker ni i så fall? Ligger det något skumt över det hela eller är detta bara pengar och sensation bakom?

Postat

Det är väl lite som att ta vatten över huvudet, jag menar, det är väl ingen som mörkar nått?

Jag tror ryssen har varit framme igen. 

Postat

ooooooooooooooooj somnade mitt på dagen 2 h ------------gillar det inte---------- nyvaknad nu

Postat
6 minuter sedan sa ewroL:

ooooooooooooooooj somnade mitt på dagen 2 h ------------gillar det inte---------- nyvaknad nu

Dagens ungdomar.

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Märk väl att jag undvek att säga att vi skulle gå till botten med det hela t1828.gif

44 minuter sedan sa Dark Of Light:

Jag menar... då hade jag ju sjunkit djupt. t1828.gif

39 minuter sedan sa Neosus:

Det är väl lite som att ta vatten över huvudet, jag menar, det är väl ingen som mörkar nått?

Jag tror ryssen har varit framme igen. 

Jag berättade min åsikt för lis, men hon tyckte jag var färjad

• Gilla 1
  • Haha 3
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.