Dark Of Light Postat 6 oktober 2020 Postat 6 oktober 2020 Näiinäii, di hääälgehghyllewånger. Dä e daili mege mangemån go bäihlegåår vin. Ja, men det er også osten rund, ligesom rektor. De gamle grækere forstod det allerede femten hundrede og seksogtyve. Hvis du lytter nøje, kan du høre skoven vokse. Eller hur?
Neosus Postat 6 oktober 2020 Postat 6 oktober 2020 Jeg förstår ikke Tittade på Wild Wild West medans jag sov... 🙄
slejnard Postat 6 oktober 2020 Postat 6 oktober 2020 Han har verkligen varit stor inspiration för mig. Bra låtsnickare också! Ihop med Ace Frehley och Jimi Hendrix top 3!
Gäst Postat 7 oktober 2020 Postat 7 oktober 2020 (redigerat) another taste of your honey, coffeeee Redigerat 7 oktober 2020 av ewroL
Dark Of Light Postat 7 oktober 2020 Postat 7 oktober 2020 Man undrar ju hur många gånger det skrivits sedan... när jag nu kom på det? Kanske någon kan räkna p d?😀
Dark Of Light Postat 7 oktober 2020 Postat 7 oktober 2020 4878 gånger, tack för det. Har ni sett dokumentären Estonia-Fyndet Som Ändrar Allt? Vad tycker ni i så fall? Ligger det något skumt över det hela eller är detta bara pengar och sensation bakom?
Dark Of Light Postat 7 oktober 2020 Postat 7 oktober 2020 Märk väl att jag undvek att säga att vi skulle gå till botten med det hela
Neosus Postat 7 oktober 2020 Postat 7 oktober 2020 Det är väl lite som att ta vatten över huvudet, jag menar, det är väl ingen som mörkar nått? Jag tror ryssen har varit framme igen.
Gäst Postat 7 oktober 2020 Postat 7 oktober 2020 ooooooooooooooooj somnade mitt på dagen 2 h ------------gillar det inte---------- nyvaknad nu
CHAE Postat 7 oktober 2020 Trådstartare Postat 7 oktober 2020 6 minuter sedan sa ewroL: ooooooooooooooooj somnade mitt på dagen 2 h ------------gillar det inte---------- nyvaknad nu Dagens ungdomar.
Fidden Postat 7 oktober 2020 Postat 7 oktober 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Märk väl att jag undvek att säga att vi skulle gå till botten med det hela 44 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag menar... då hade jag ju sjunkit djupt. 39 minuter sedan sa Neosus: Det är väl lite som att ta vatten över huvudet, jag menar, det är väl ingen som mörkar nått? Jag tror ryssen har varit framme igen. Jag berättade min åsikt för lis, men hon tyckte jag var färjad. 1 3
Recommended Posts