Dark Of Light Postat 5 oktober 2020 Postat 5 oktober 2020 19 minuter sedan sa slejnard: Vagott! Kaffe här å! På IKEA?
Dark Of Light Postat 5 oktober 2020 Postat 5 oktober 2020 Passa på och fråga dem om de är sugna på en ostmässa.
Dark Of Light Postat 5 oktober 2020 Postat 5 oktober 2020 Säg att vi kommer alla! Vi tar med oss all ost. Ja, Nay, även Raketost och nej Neo, Port Saluten skiter vi i för det har du redan gjort. DIA bilderna och Absithen fixar vi också. Det enda de kan stå till tjänst med är en nyputsad hallspegel och några servetter. Chance of a life time! Hälsa dem det!
Dark Of Light Postat 5 oktober 2020 Postat 5 oktober 2020 (redigerat) Är inte det ett bra namn för en ost butik? Osttema. Istället för verktyg gjorda av kex som i Biltema så kränger vi ost för hugade spekulanter. CHAEs DIA bildspel går på en hel vägg 24/7 ja och så vi förstås. Uppträdanden varje heltimma. Succe om ni frågar mig. Redigerat 5 oktober 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 5 oktober 2020 Postat 5 oktober 2020 Ja, vi kan ju förstå även sälja ostkex för att nå alla målgrupper.
slejnard Postat 5 oktober 2020 Postat 5 oktober 2020 55 minuter sedan sa Dark Of Light: På IKEA? Jåh!
Dark Of Light Postat 5 oktober 2020 Postat 5 oktober 2020 (redigerat) Btw, King Kong Vs Godzilla (1962) i en You Tube kanal när dig. En del av dessa lågbudget skräckfilmer från 50-60-70-talen kan leva på den höga kult faktorn de levererar. Det här är inte ens så dåligt att det blir bra och då har jag ändå sett Trump ha på sig pungtighta shorts och spelandes golf. Jag upplevde bättre skådespeleri på min smekmånad än det som levereras i filmen. Uppgörelsen monstrumen i mellan påminner om två fyllon efter en maskeradfest. Misstänker starkt att budgeten hittades någonstans i närheten av kaffekassan och manuset skrevs aldrig ner utan man gick på alkoholhaltiga minnen efter sagda maskeradfest. Första filmen jag sett med asiater i blackface. 3/10 stopmotion kameror. Filmen innehåller även en jättebläckfisk. Redigerat 5 oktober 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 5 oktober 2020 Postat 5 oktober 2020 2 minuter sedan sa slejnard: Jåh! Ser du en ung snubbe med könshår och två tesilar i ansiktet så är det ewroL!
Gäst Postat 6 oktober 2020 Postat 6 oktober 2020 jag kanske åker till IKEA idag igen!!! ett stort shopping område ---
CHAE Postat 6 oktober 2020 Trådstartare Postat 6 oktober 2020 25 minuter sedan sa ewroL: jag kanske åker till IKEA idag igen!!! ett stort shopping område --- Jaha.
Gäst Postat 6 oktober 2020 Postat 6 oktober 2020 https://open.spotify.com/track/2E5NGLtMqDmeijWcntP8Ca?si=V1NSWhHKRkCl_driQPHptQ
Dark Of Light Postat 6 oktober 2020 Postat 6 oktober 2020 59 minuter sedan sa ewroL: jag kanske åker till IKEA idag igen!!! ett stort shopping område --- Ja, kanske.
Dark Of Light Postat 6 oktober 2020 Postat 6 oktober 2020 1 timme sedan sa Neosus: VAG..äh½ Jag föredrar de hela.
Recommended Posts