Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Säg att vi kommer alla! Vi tar med oss all ost. Ja, Nay, även Raketost och nej Neo, Port Saluten skiter vi i för det har du redan gjort. DIA bilderna och Absithen fixar vi också. Det enda de kan stå till tjänst med är en nyputsad hallspegel och några servetter. Chance of a life time! Hälsa dem det! t1828.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Är inte det ett bra namn för en ost butik? Osttema. Istället för verktyg gjorda av kex som i Biltema så kränger vi ost för hugade spekulanter. CHAEs DIA bildspel går på en hel vägg 24/7 ja och så vi förstås. Uppträdanden varje heltimma. Succe om ni frågar mig.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Btw, King Kong Vs Godzilla (1962) i en You Tube kanal när dig.

En del av dessa lågbudget skräckfilmer från 50-60-70-talen kan leva på den höga kult faktorn de levererar. Det här är inte ens så dåligt att det blir bra och då har jag ändå sett Trump ha på sig pungtighta shorts och spelandes golf. Jag upplevde bättre skådespeleri på min smekmånad än det som levereras i filmen.

Uppgörelsen monstrumen i mellan påminner om två fyllon efter en maskeradfest. Misstänker starkt att budgeten hittades någonstans i närheten av kaffekassan och manuset skrevs aldrig ner utan man gick på alkoholhaltiga minnen efter sagda maskeradfest. Första filmen jag sett med asiater i blackface.

3/10 stopmotion kameror. Filmen innehåller även en jättebläckfisk.

 

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...