Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Ost? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Ja det är frågan för mig med 😅 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 😁😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Raketost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 TEXT KLAR! (Och riff och grundmelodi) Tyvärr har jag datorn utlånad så kan inte börja spela in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Spela ut. Öppna ett norrlandsfönster! Amp it up to 11 så vi hör. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Hehe 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Kör elgitarren akustiskt här i soffan! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 (redigerat) Nej... Jag hör ... ... inte ett skit. Jo, vänta! Nej, det var bara jag. Btw, Fargo har börjat igen med en ny säsong på HBO. Redigerat 3 oktober 2020 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Coolt! Slutade se efter första och halva andra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Tror jag lägger ner mina 70tals planer. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 ...många planer äre! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 1 minut sedan sa Neosus: Tror jag lägger ner mina 70tals planer. 🤣 Nej kör på 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 (redigerat) Jo man får se om det kommer ut nått kul ur mitt huvud... 👀 Svårigheten att få det att låta som på 70 talet. Redigerat 3 oktober 2020 av Neosus Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 (redigerat) 26 minuter sedan sa Neosus: Jo man får se om det kommer ut nått kul ur mitt huvud... 👀 Svårigheten att få det att låta som på 70 talet. Mycket wah-wah och lite småslarvigt. Tänk Hendrix. Tänk Hammond med Leslie kabinett. Blues. Honky-Tonk piano. Ungefär så. men sen ska man ju vilja också. Btw, hur går det med bandet som du kanske skulle sluta i eller inte men ändå men kanske? Öpd? Redigerat 3 oktober 2020 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 40 minuter sedan sa slejnard: Coolt! Slutade se efter första och halva andra. Ja, det här med bröderna Coen är inte för alla. Det ÄR underfundigt och lite speciellt. Antingen så älskar man det eller så blir det inte något av det alls. No Country For Old Men är en typisk Coen film som är mycket bra. En sådan där man gärna ser om vartannat år eller så. Påminner kanske lite om Tarantino i stilen, också en sådan där regissör som man antingen älskar eller hatar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Inspiration... 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 1 timme sedan sa Neosus: Jo man får se om det kommer ut nått kul ur mitt huvud... 👀 Svårigheten att få det att låta som på 70 talet. Jå hoppas nåt dyker upp. Gjordes ju ändå en del Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 43 minuter sedan sa Dark Of Light: Mycket wah-wah och lite småslarvigt. Tänk Hendrix. Tänk Hammond med Leslie kabinett. Blues. Honky-Tonk piano. Ungefär så. men sen ska man ju vilja också. Btw, hur går det med bandet som du kanske skulle sluta i eller inte men ändå men kanske? Öpd? Jag har en wahwah 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 (redigerat) Ja, det gjordes ju det. Btw, just där när de väntar på att göra omtagningen. där har vi a fine piece of honky-tonk piano right there. Inte så mycket ragtime kanske men svängigt på 1 -70 sätt. Redigerat 3 oktober 2020 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Å inte glömma diskovågen heller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Åh, när vi drog av den där låten Mistreated, back in the day... Minnen.... minnen.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 2 minuter sedan sa slejnard: Å inte glömma diskovågen heller Jo, helst... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Den här tycker jag själv doftar lite 70:s. Egen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Åh, ja. Den där kommer jag ihåg. Bra funkigt på ett -70 sätt. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Nu vart jag KISS-nödig 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 (redigerat) Kom precis på att jag inte har några egna inspelningar med goa -70 låtar, som t ex Mistreated... Nåja, kanske lika att bespara omvärlden det... Redigerat 3 oktober 2020 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 3 oktober 2020 Dela Postat 3 oktober 2020 Tvetydigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts