Dark Of Light Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Ja, just det. Du får ju hälsa dem!!!! 👎 ¡¡¡uǝpǝʍS ɯoɹɟ sɓuıʇǝǝɹ⅁ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, just det. Du får ju hälsa dem!!!! 👎 ¡¡¡uǝpǝʍS ɯoɹɟ sɓuıʇǝǝɹ⅁ 😄👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Får bli lite kaffe pd! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Så atteh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 nicks stevia drops chocolate i kaffet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 september 2020 Trådstartare Dela Postat 29 september 2020 (redigerat) 28 minuter sedan sa ewroL: nicks stevia drops chocolate i kaffet Det är inte det enda du droppar i kaffet va...? Redigerat 29 september 2020 av CHAE Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Kaffe med d(r)opp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 september 2020 Trådstartare Dela Postat 29 september 2020 52 minuter sedan sa slejnard: Kaffe med d(r)opp! Kaffe iv torde vara det bästa. Ska vi sätta DoL på det så får han utvärdera sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Ja bra idé! 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 29 september 2020 Trådstartare Dela Postat 29 september 2020 22 minuter sedan sa slejnard: Ja bra idé! 🤩 I know, right! Kan någon gå och hämta in DoL från grannen så kör vi igång det här experimentet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Här är jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Man undrar ju exakt hur mycket som kan gå fel med den där idén..? Där emot så fick jag alldeles nyss en "lysande" idé om hur vi får ner ungdomsbrottsligheten och rån mot de äldre i samhället. Alla som går i pension får automatiskt en vapenlicens och tillstånd att bära vapen. De får ett litet sortiment på säg, 5-6 pistoler/revolvrar att välja på. Vapen som är enkla att handha och som får säljas till dem med kraftig pensionärsrabatt, samt tillstånd att bruka dessa i självförsvar. Missbruk av dessa skulle då straffas hårt men jag förutspår en dryg halvering i mängden brott mot äldre första året. Rätt så tryggt för barnbarnen också att veta att farfar som sitter där borta har en Smith & Wesson 357 Magnum i hölstret. På så vis blir vi av med pedofilerna vid lekplatserna också. Eller så skiter vi i det och tar en kaffe istället. Personligen så tror jag att ewroL tar IV-kaffe testet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Såå. Nu har jag tagit adjö. Brorsan och familj på väg till Tokholm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Just now, slejnard said: Såå. Nu har jag tagit adjö. Brorsan och familj på väg till Tokholm Jag hälsar från dig om jag ser dem! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Jåh gör det 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Sitter de upp och ner i bussen? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 45 minuter sedan sa Dark Of Light: Sitter de upp och ner i bussen? Nä dom är rättvända än så länge 🤩 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Händer väl nåt magiskt när de hamnar down under 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Ja... Det är rätt så obegripligt egentligen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 29 september 2020 Dela Postat 29 september 2020 Sleep well gummiställ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 september 2020 Dela Postat 30 september 2020 läxa nummer ett från djävulen: psykopati existerar inte. de är andebesatta. det sociala är det enda som existerar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 30 september 2020 Dela Postat 30 september 2020 HÄDELSE är nåt -mörkt religiöst overkligt. it's only a bully who sees it. Gud bryr sig inte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 september 2020 Dela Postat 30 september 2020 Morn morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 30 september 2020 Dela Postat 30 september 2020 Kpd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 30 september 2020 Dela Postat 30 september 2020 JÅH! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 september 2020 Dela Postat 30 september 2020 Ja så har man sett teh första prässidänjiäl ordbajseri debatten. Trump mot Biden. Ja, det blev ju som väntat ett konstant bajskastande och avbrytande. Kanske en knapp seger åt Biden. Tror inte ngn av dessa kommer att omvända sina respektive fans. Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 30 september 2020 Dela Postat 30 september 2020 Ja, tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts