Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
28 minuter sedan sa ewroL:

nicks stevia drops chocolate i kaffet

 

 

Det är inte det enda du droppar i kaffet va...?

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Man undrar ju exakt hur mycket som kan gå fel med den där idén..? blink.gif

 

Där emot så fick jag alldeles nyss en "lysande" idé om hur vi får ner ungdomsbrottsligheten och rån mot de äldre i samhället. Alla som går i pension får automatiskt en vapenlicens och tillstånd att bära vapen.

De får ett litet sortiment på säg, 5-6 pistoler/revolvrar att välja på. Vapen som är enkla att handha och som får säljas till dem med kraftig pensionärsrabatt, samt tillstånd att bruka dessa i självförsvar.

Missbruk av dessa skulle då straffas hårt men jag förutspår en dryg halvering i mängden brott mot äldre första året. Rätt så tryggt för barnbarnen också att veta att farfar som sitter där borta har en Smith & Wesson 357 Magnum i hölstret. På så vis blir vi av med pedofilerna vid lekplatserna också.  smileys-happy-028345.gif

 

Eller så skiter vi i det och tar en kaffe istället. t1828.gif Personligen så tror jag att ewroL tar IV-kaffe testet. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja så har man sett teh första prässidänjiäl ordbajseri debatten. Trump mot Biden. Ja, det blev ju som väntat ett konstant bajskastande och avbrytande.

Kanske en knapp seger åt Biden. Tror inte ngn av dessa kommer att omvända sina respektive fans.

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...