Nenne Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 (redigerat) 5 minutes ago, slejnard said: Tack! Minns att jag var i en kreativ fas då. Önskar att den kommer tillbaka nu i höst. Eller gäller bara att piska sig själv till att skapa 😄 Jag tror du ska försöka att slappna av och tänka att det kommer när man minst anar det . . . KEEP IT UPP!! Redigerat 21 september 2020 av Nenne 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 (redigerat) ... och med den pärlan av sexualrådgivning kommer ett annat tips. Bläckfisken och Jag. Netflix. Alltså jag och naturfilmer har en något brokig historia. De ÄR vackra och lärorika men efter ett tusental Discovery/National Geographic filmer om hajar kroknar man. Formatet känns igen. ibland är de enbart informativa. Ibland blandar de in känslosammare tongångar i manuset genom att t ex döpa djuren. Den här faller in i den sistnämnda, dock så döps inte föremålet för filmens story. Delfiner brukar ju just benämnas som extremt intelligenta havsvarelser. Men hur är det med andra havs innevånare? Vi får följa en naturfilmskapare och hans fantastiskt framväxande relation till just en bläckfisk. Ett helt otroligt förhållande växer fram mellan de två och de lär sig massor av varandra. Fantastiskt bra filmat, intressant och känslosamt värre. 8/10 tentakler. Redigerat 21 september 2020 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 Fun fact. De 3:e mars 2006 var datumet då Dark Of Light fick sin förkortning, DoL. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 Kul kuriosa 😊👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 KPD imorn? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 Kanske två-tre koppar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 16 minuter sedan sa slejnard: Kanske två-tre kroppar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 6 minuter sedan sa Dark Of Light: PT Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 Det sitter i väggarna! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 (redigerat) Vad gör det där? Kanske går det bort med lite såpa? Vargens Sång. 2019. Netflix Något så ovanligt som en franska u-båts action. Story är enkel men effektiv. I en nära framtid hotar ett kärnvapenkrig världen. Ryssarna tycka ha avfyrat en kärnvapenmissil mot franskt mål. En u-båt skickas ut för vedergällning. En ung man vars talang är att höra det mesta runt sin u-båt hamnar mitt i dramat. Givetvis blandas det in kärlek i det hela, det förstör en del för den unge mannen men räddar kanske jorden. Spännande, ja. Som de flesta u-båtsfilmer. Hyfsade skådisar, framför allt Mathieu Kassovitz (som ni INTE bör ha missat i TV-serien Falsk Identitet. En av de bästa agent serier jag sett och då har jag ändå sett Homeland!!!!! Finns på SVT Play). 7/10 spruckna trumhinnor. Redigerat 21 september 2020 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 21 september 2020 Dela Postat 21 september 2020 Ser OA på Netflix. Psykologiskt spännande bra grejs Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 Pizza. La Maffia. Pizzan man väljer om man inte vet vad man ska ha. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 Å vagott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 Ja, d var d d var. Speciellt om man fördelar pizzasalladen ovanpå pizzan och kompletterar med kebabsås. Den borde döpas om till cardiac arrest. Kpd? Ja just det ja. Ibland kan man inte motstå att köpa sig leksaker... Bara en airsoft variant men vilken skönhet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 Rep ikväll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 Vilket väder det varit idag och imorn blir det ännu varmare. Den där sommaren vill inte ge sig så lätt... 2 minuter sedan sa slejnard: Rep ikväll Är det så illa? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 Vagott! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 Jag stör mig fortfarande på att det är 15 st fiskpinnar i en förpackning när det har varit 16 st. Varför är det så? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 🤔😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 31 minuter sedan sa Neosus: Jag stör mig fortfarande på att det är 15 st fiskpinnar i en förpackning när det har varit 16 st. Varför är det så? 😲 En har smitit? Du har ätiti upp den? Någon annan jeffel har snott den? Jag vet inte? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 ...nu är det bara 8 st kvar. Blir så himla förbajjad! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 Då är de dags för virre, men det har vi redan avhandlat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 22 september 2020 Dela Postat 22 september 2020 ... och då kan det bli såhär. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 september 2020 Dela Postat 23 september 2020 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 23 september 2020 Dela Postat 23 september 2020 KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 september 2020 Dela Postat 23 september 2020 SKÅL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 september 2020 Dela Postat 23 september 2020 Är inne på andra kannan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 23 september 2020 Dela Postat 23 september 2020 Gottigott Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 23 september 2020 Dela Postat 23 september 2020 D blir sphaghättih å tjöttferschsås idag. D e d d blir. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts