Neosus Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Eller va? 👀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Ja. Det är en helfestlig tråd detta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Om uppfinnare nu på Kunskapskanalen. Har ni uppfunnit nåt? 😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Just nu sa Dark Of Light: Ja. Det är en helfestlig tråd detta. 🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Just nu sa slejnard: Om uppfinnare nu på Kunskapskanalen. Har ni uppfunnit nåt? 😊 Kpd. Det är nog det bästaste jag uppfunnit och ni märker ju själva genomslaget det uttrycket fick. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Å andra sidan är jag nog inte med i Kunskapskanalen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Just nu sa Dark Of Light: Kpd. Det är nog det bästaste jag uppfunnit och ni märker ju själva genomslaget det uttrycket fick. Ja riktigt bra! Världsomdanande! 🤗 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Å andra sidan är jag nog inte med i Kunskapskanalen... En sked som motverkar darrningar för de som darrar med handen när de äter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Just nu sa slejnard: En sked som motverkar darrningar för de som darrar med handen när de äter. Har du uppfunnit det? En sup skulle kunna underlätta + att det blir betydligt roligare att äta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Just nu sa Dark Of Light: Har du uppfunnit det? En sup skulle kunna underlätta + att det blir betydligt roligare att äta. Nej men nu på Kunskapskanalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 5 minuter sedan sa slejnard: Ja riktigt bra! Världsomdanande! 🤗 Tja, tänk bara hur många gånger det uttrycket används här per dygn. Inte helt illa pinkat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Jag har uppfunnit andra saker. / Hemlighetsfull Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Just nu sa Dark Of Light: Tja, tänk bara hur många gånger det uttrycket används här per dygn. Inte helt illa pinkat. Patent! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Just nu sa slejnard: Nej men nu på Kunskapskanalen Ja, ok. Super de där!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Brukar köra med ESPD här hemma. Speciellt efter maten eller på morgonen efter tandborstningen. Ensnuspådet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Just nu sa Dark Of Light: Ja, ok. Super de där!? 😄 nej de darrade 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Ja, du ser. Jag har påverkat språkbruket ändå upp till Norrland! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Hehe 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Thats a helluva legacy... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Tur man är ödmjuk.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Ja. Det är en helfestlig tråd detta. ja 1 timme sedan sa slejnard: Om uppfinnare nu på Kunskapskanalen. Har ni uppfunnit nåt? 😊 nej 1 timme sedan sa slejnard: 🥳 ja 1 timme sedan sa Dark Of Light: Kpd. Det är nog det bästaste jag uppfunnit och ni märker ju själva genomslaget det uttrycket fick. ja 1 timme sedan sa Dark Of Light: Å andra sidan är jag nog inte med i Kunskapskanalen... nej 1 timme sedan sa slejnard: Ja riktigt bra! Världsomdanande! 🤗 ja 1 timme sedan sa Dark Of Light: Har du uppfunnit det? En sup skulle kunna underlätta + att det blir betydligt roligare att äta. nej ja 1 timme sedan sa slejnard: Nej men nu på Kunskapskanalen ja 1 timme sedan sa Dark Of Light: Tja, tänk bara hur många gånger det uttrycket används här per dygn. Inte helt illa pinkat. ja 1 timme sedan sa slejnard: Jag har uppfunnit andra saker. / Hemlighetsfull ja 57 minuter sedan sa Dark Of Light: Thats a helluva legacy... ja Just nu sa Dark Of Light: Tur man är ödmjuk.... ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 alla mina ja och nej håller på att ta slut 🙈 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 19 september 2020 Dela Postat 19 september 2020 Man får ju fylla på. Eller att inte säga nej utan, kanske, kanske, kanske. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Postat 20 september 2020 Dela Postat 20 september 2020 Uppe med tuppen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 september 2020 Dela Postat 20 september 2020 Morn å KPD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 20 september 2020 Dela Postat 20 september 2020 10 timmar sedan sa Neosus: ja nej ja ja nej ja nej ja ja ja ja ja ja Absolut! KPD? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts