CHAE Postat 18 september 2020 Trådstartare Dela Postat 18 september 2020 32 minuter sedan sa slejnard: KPD? Oklart! Drack precis hemkörd jordgubbssaft. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Åhå fint skare va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 19 hours ago, Fidden said: Jag kollade på Cobra Kai. 1 av 10 tomma händer. Fy fan vilken usel serie. Kul idé att fortsätta på klassiska karate kid med samma skådisar, men uruselt såpopera-manus. Uppenbart gjort åt 13 åringar, vilket känns lite trist då det borde finnas många som växte upp på 80-talet som hade velat se något mer genomtänkt. Jag är på säsong 2. Ingen geniserie direkt men tycker ändå den flyter på helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 september 2020 Trådstartare Dela Postat 18 september 2020 42 minuter sedan sa slejnard: Åhå fint skare va! Fancy schmancy indeed Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Man undrar ju om man ska tjäna ihop till en till Rheintochter.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Blåser på rätt ordentligt här ute nu! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Jåh hugaligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Inte alls. 13-14° och hyfsligt vindstilla. 3m/s kanske. Det viktiga är att ölen blir kalla. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Kanske ska jag klargöra att inte kyler DoL sina öl ute. Nej, nej. Det sker inne i en sk. frys. Ca 1 tim. och det är klart att förtäras. Inte frysen... ölen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Isölglass? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 september 2020 Trådstartare Dela Postat 18 september 2020 (redigerat) 1 timme sedan sa Dark Of Light: Kanske ska jag klargöra att inte kyler DoL sina öl ute. Nej, nej. Det sker inne i en sk. frys. Ca 1 tim. och det är klart att förtäras. Inte frysen... ölen. Skönt att du förklarade för jag undrade just hur fan du skulle sätta i dig ett helt frysskåp själv. ”Is i magen” har man hört men det här lät ju bara löjligt. Redigerat 18 september 2020 av CHAE 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 44 minuter sedan sa Neosus: Isölglass? Det vore något... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Daze91 Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Tja, Jag är ny här och har inte någon jättekoll på allt här än. Men finns det producenter inom hiphop/rap här som vill jobba? Sorry om detta är fel tråd haha. Peace Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 september 2020 Trådstartare Dela Postat 18 september 2020 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Det vore något... There you go. 1 minut sedan sa Daze91: Tja, Jag är ny här och har inte någon jättekoll på allt här än. Men finns det producenter inom hiphop/rap här som vill jobba? Sorry om detta är fel tråd haha. Peace Välkommen! Prova att posta ute i Storforum under avdelningen ”Samarbeten”. Vänligen, CHAE, mod 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Jåh! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Japp!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 30 minuter sedan sa Daze91: Tja, Jag är ny här och har inte någon jättekoll på allt här än. Men finns det producenter inom hiphop/rap här som vill jobba? Sorry om detta är fel tråd haha. Peace Ja svaret fick du ju. Men gör gärna en medlemspresentation typ här så vet alla vem du är! 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Jåh! Och kom ihåg: KPD är förkortning på Kaffe På Det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Snart ger du väl bort kärnvapenkoderna också!? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Nä fan heller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 18 september 2020 Trådstartare Dela Postat 18 september 2020 XD Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 On 2020-09-17 at 20:51 sa Fidden: Jag kollade på Cobra Kai. 1 av 10 tomma händer. Fy fan vilken usel serie. Kul idé att fortsätta på klassiska karate kid med samma skådisar, men uruselt såpopera-manus. Uppenbart gjort åt 13 åringar, vilket känns lite trist då det borde finnas många som växte upp på 80-talet som hade velat se något mer genomtänkt. Intressant, jag älskade Karate Kid som lillparvel och förväntade mig precis ingenting av Cobra Kai. Förra helgen såg jag 3 avsnitt och blev faktiskt väldigt positivt överraskad. Intressant nog så har jag inte sett en minut av serien sedan dess, redan efter första avsnittet kände jag att det var ett grepp som är intressant (om än föga förvånande), men det känns inte som att det kommer hålla speciellt länge. 3 avsnitt avverkade som sagt och redan här så känns det väldigt förutsägbart. Min summering efter tre avsnitt; Förväntade mig inte mycket (valde kanske rent av att vara pessimistisk). Blev positivt överraskad. Kommer inte bli besviken när jag får det bekräftat att det inte håller i längden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 On 2020-09-17 at 20:53 sa Fidden: Sen är det lite skumt hur ofta de kör rattfulla utan att tycka det är något konstigt med det. Fast, den biten är väl semi-realistisk för Amerikat, no? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 Parker. Netflix. 2013 Ja den här har ju några år på nacken men... En Jason Statham hämd actionrulle med J-Lo, Nick Nolte, Wendell Pierce (The Wire. Va? Har ni inte sett The Wire.... Jösses. Det MÅSTE ni!!!!), Michael Chiklis (Sons Of Anarchy, The Fantastic Four, Miami Vice mm.). Säger det något? Ja det gör det. Bra skådisar. Rent av fantastiska men.... Styltig regi, hyfsad manus och story. Pilsnerfilm säger jag. Popcornfilm säger andra, märkligt att J-Lo eller Nolte ställer upp på sådant här... Eller har varumärket deras urholkats? Duger som lättsam underhållning, inte mycket mer. 6/10 avbrutna slagstift. Bonustips! The Ballad Of Buster Scruggs. Samma kanal. 2018. Såg den här för länge sedan. En bröderna Coen film. Rätt så kul western med lite Mel Brooks vibbar om man så vill. Absurt kul till lite djup, precis som Coen bröderna brukar göra så bra. rekommenderas starkt, som det mesta de gör! Det överraskar konstant. 9/10 sporrar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Snart ger du väl bort kärnvapenkoderna också!? 1111 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 (redigerat) 16 minuter sedan sa Dark Of Light: [...klipp, klipp...] The Wire. Va? [...klipp, klipp...] Don't axe me! 😛 Redigerat 18 september 2020 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 18 september 2020 Dela Postat 18 september 2020 I won´t. But you got to see it! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts