Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
10 minuter sedan sa Neosus:

Vad går det ut på? Först i mål vinner? 

... och exakt var är målet? Hur rakt går dessa män efter en runda sådant här? 

Frågor, frågor...

Postat

Oscar Piastri Världsmästare I F3 år 2020. Välförtjänt.

Även Mick Schumacher i F2004 som hans far vann titel i runt Mugello var kul att se.

snart F1! Taggen

Postat
4 timmar sedan sa Naymari:

Oscar Piastri Världsmästare I F3 år 2020. Välförtjänt.

Även Mick Schumacher i F2004 som hans far vann titel i runt Mugello var kul att se.

snart F1! Taggen

Lite trist att sargeant kraschade på första varvet, men jag ville iofs inte att han skulle vinna ändå. 

Fick ännu mer vatten på min kvarn nu när både f2 och f3 klarade flertalet omstarter bakom säkerhetsbil med sent släckta lampor, men när det kommer till f1 blir det kaos och masskrasch direkt. De måste vara helt ovana vid racing i den högsta serien, där bilarna går som på räls. 

Som vanligt helt ointressant. 

Nästa år ska det vara mindre turbulens bakom bilarna, vilket ska göra det enklare att åka nära och köra om, men kommer de vara lika tunga och tröga? 

Postat (redigerat)
17 timmar sedan sa slejnard:

Utflykt med brorsan idag. Snart åker de tillbaka till Australien. De har varit i snart 7 månader

Glöm inte bort att berätta att du älskar honom❤️

Redigerat av CHAE
  • Gilla 2
Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

Ja men han dricker ju inte ens kaffe! 😄 enorm tedrickare däremot 🤣

Bra karl!

Postat

Jag säger bara en sak! Eller två!

KAFFE & BALLERINA!! 

🤩

Postat
3 timmar sedan sa slejnard:

😍

2 timmar sedan sa CHAE:

🤦🏻‍♂️

1 timme sedan sa Fidden:

🙅‍♂️

38 minuter sedan sa Neosus:

🙈

🧂 Nej... På något sätt känns det som att blink.gif är bättre.

Postat

Med pungtajta jeans och testiklar stora som badbollar. En sjal förmodligen lånad av Sven Bertil Taube. Med en klar och ren röst och en frisyr som knappast gick att gömma under en gubbakeps så står han där.

Rätt häftigt med tanke på hur de gick sedan...

Postat
On 2020-09-12 at 08:26 sa Dark Of Light:

Morn och kpd?

Man kanske skulle avkräva obligatorisk närvaro här. Minst en till två gånger i veckan, valfri dag.

Pust, jävla tur för min del då! 😄

Postat
On 2020-09-12 at 13:40 sa Overkill:

Jodå, det rullar på. Håller på och gör baba ganoush just nu. Själv då? Synd med Corona så att du inte kunde haka på Deportees söderut. 😄 

Allt har ju gått south just pga Corona... Men förhållandet har väl inte förändrats så jag är för långt norrut ändå.

Postat
20 timmar sedan sa slejnard:

Ja men han dricker ju inte ens kaffe! 😄 enorm tedrickare däremot 🤣

Svårt att älska en sån! 😛

Postat
On 2020-09-12 at 23:42 sa Memphis:

Kan även tipsa om Arch Echo, 

Bra och tight men det känns mycket mer "välbekant" än ex. Polyphia, skall undersöka vidare.

Postat
3 timmar sedan sa Dark Of Light:

Med pungtajta jeans och testiklar stora som badbollar. En sjal förmodligen lånad av Sven Bertil Taube. Med en klar och ren röst och en frisyr som knappast gick att gömma under en gubbakeps så står han där.

Rätt häftigt med tanke på hur de gick sedan...

Satan vilken massiv hårhjälm!!!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.