Fidden Postat 11 september 2020 Postat 11 september 2020 1 timme sedan sa Pico: Men, vadå... bekräftade hans syrra det eller åkte Fidden dit och knackade på dörren eller vad? Så här långt är ju "musik" precis lika död. Det var nog faktiskt hans syster som postade en bild på dem båda på facebook och skrev att hon saknade sin bortgångna bror.
Pico Postat 11 september 2020 Postat 11 september 2020 Just nu sa Fidden: Det var nog faktiskt hans syster som postade en bild på dem båda på facebook och skrev att hon saknade sin bortgångna bror. Tack, jag behövde något konkret. Tråkigt som attans... När var det, ungefär?
Fidden Postat 11 september 2020 Postat 11 september 2020 4 minuter sedan sa Pico: Tack, jag behövde något konkret. Tråkigt som attans... När var det, ungefär? Det var någon gång mellan april 2018, då han senast visade livstecken här, och januari 2019 då han skulle fyllt 60.
Pico Postat 11 september 2020 Postat 11 september 2020 Just nu sa Fidden: Det var någon gång mellan april 2018, då han senast visade livstecken här, och januari 2019 då han skulle fyllt 60. Jävlar vad offside jag varit dårå... Men, det är klart, jag har väl varit fredags-Pico i ganska många år nu. Jag märkte givetvis att hans närvaro upphörde men det är kusligt att jag inte fått kläm om att det varit precis så länge sedan.
Fidden Postat 11 september 2020 Postat 11 september 2020 Nu är det väl @-k9- som är M.I.A, men det var väl nån som hade kontakt med honom annorstädes?
Dark Of Light Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 Morn och kpd? Man kanske skulle avkräva obligatorisk närvaro här. Minst en till två gånger i veckan, valfri dag.
slejnard Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 8 timmar sedan sa Fidden: Nu är det väl @-k9- som är M.I.A, men det var väl nån som hade kontakt med honom annorstädes? Jo han ser jag då och då på FB. Hoppas han hittar hit igen
Gäst Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 we can only turn into one we can not turn back you have opened up my heart each night i am found by your love hey, you and I
CHAE Postat 12 september 2020 Trådstartare Postat 12 september 2020 13 timmar sedan sa Pico: Typ, men jag tror han rent generellt var done med forumet då mycket annat börjat uppta hans fokus. Jaha ja, se där. 13 timmar sedan sa Overkill: Om han gjorde. Tror han var full. XD 13 timmar sedan sa Overkill: Vad hände med Sadam då? 12 timmar sedan sa slejnard: Måste tyvärr meddela att han inte lever längre. RIP 12 timmar sedan sa slejnard: Japp det är sant. Vet inte vad som hänt. Han blev tyst även på FB och jag tror det var fidden som bekräftade farhågorna 10 timmar sedan sa Fidden: Det var nog faktiskt hans syster som postade en bild på dem båda på facebook och skrev att hon saknade sin bortgångna bror. 10 timmar sedan sa Fidden: Det var någon gång mellan april 2018, då han senast visade livstecken här, och januari 2019 då han skulle fyllt 60. RIP SJR! Trist att höra. Att han bråkat med sjukdomar var ju känt men... Hade ändå en tanke om att han helt enkelt gett upp forat och gått vidare i livet. Han berättade att hans syrra (och hennes) man brukade campa här i Västervik om sommaren. I alla händelser; trist som fan! SJR var stundtals en underhållande krumelur. RIP
Overkill Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 15 timmar sedan sa slejnard: Måste tyvärr meddela att han inte lever längre. RIP Vad tråkigt att höra. 😔
Overkill Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 15 timmar sedan sa Pico: Mjo, men jag vill minnas att det hade lugnat ned sig en smula just där och då... Har för mig han tittat in typ en, max två gånger efter det Aja, läget dårå "Killis"? 😄 Jodå, det rullar på. Håller på och gör baba ganoush just nu. Själv då? Synd med Corona så att du inte kunde haka på Deportees söderut. 😄
Dark Of Light Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 2 timmar sedan sa slejnard: Katerina Janouch här 😄
CHAE Postat 12 september 2020 Trådstartare Postat 12 september 2020 3 timmar sedan sa slejnard: Kaffe kanousvch här 😄 Nej, baba ganoush
slejnard Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 17 minuter sedan sa CHAE: Nej, baba ganoush Nej
slejnard Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 46 minuter sedan sa Dark Of Light: Hej jag är dol- Hejhej
Dark Of Light Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 29 minuter sedan sa slejnard: Hej vill du ha ett russin? Naturligtvis.
slejnard Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 20 minuter sedan sa Dark Of Light: Naturligtvis. Jag ÄR ett russin. Nej tack, tog en macka istället
Dark Of Light Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 Just nu sa slejnard: Nej tack, jag har en macka i pannan.
slejnard Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 16 minuter sedan sa Dark Of Light: Förlåt om jag dummar mig.
Memphis Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 On 2020-09-11 at 21:27 sa Pico: Fattar inte hur jag kunnat missa Polyphia... Ja dom e balla! 😄
Memphis Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 (redigerat) On 2020-09-11 at 22:15 sa slejnard: Måste tyvärr meddela att han inte lever längre. RIP What! 😞 Det var tråkiga nyheter. Har också missat detta under min långa frånvaro här på forat. Må han vila i frid -_- Redigerat 12 september 2020 av Memphis
Memphis Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 On 2020-09-11 at 21:27 sa Pico: Fattar inte hur jag kunnat missa Polyphia... Kan även tipsa om Arch Echo,
Dark Of Light Postat 12 september 2020 Postat 12 september 2020 (redigerat) 1 timme sedan sa Memphis: What! 😞 Det var tråkiga nyheter. Har också missat detta under min långa frånvaro här på forat. Må han vila i frid -_- Ja. Som sagt det är ett tag sedan nu men det smärtar en ibland. Jag kan liksom förvänta mig att han plötsligt dyker upp med ett nytt nick för att han sagt något som inte passar mallen och säger något som kommer från hjärtat hans Jag kan sakna honom ibland. Han gav tråden lite annat är kaffe och... ja... kaffe. Han och jag var "Der Alte" här och han tillförde en befriande "air" av chose fri och PK fri atmosfär som den här tråden behövde/behöver stundtals. Visst, jag höll inte med honom i allt men det mesta. T ex att vara rak och bara säga vad man tycker utan filter. Sådant är inte uppskattat av alla. Det skar sig ibland, speciellt när det närmade sig politik eller religion. Man får inte alltid tycka som man vill. Man måste passa mallen. Tycka rätt. Som "alla andra". Tänka på "värdegrunden"... Bah! Han besatt en frispråkighet som många inte besitter eller vågar sig på. En rakhet eller ärlighet som många inte orkar att ge. OK, det kostade på också stundtals, för oss båda men... That´s life. Så är det med den saken. Jag höjer mitt glas Redigerat 12 september 2020 av Dark Of Light 3
Dark Of Light Postat 13 september 2020 Postat 13 september 2020 Jag har sett häxbränningar, vildsvinsjakter och rea på Rusta men.... Det finns mycket kvar som man inte sett. Det här kan ju bara förbättras genom olivolja och mer naket.
Recommended Posts