Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)
8 minuter sedan sa slejnard:

Du har närt en lärjunge dol! 

Då fattas bara 11 till så har jag hela serien komplett.

7 minuter sedan sa slejnard:

Jag trodde jag hade plötsligt fått en leverfläck mitt i pannan så jag åkte till akuten. Men det visade sig bara vara ett russin. Åt upp den den och ser UG om PEAB. 

blink.gif

Redigerat av Dark Of Light
Postat (redigerat)
42 minuter sedan sa Memphis:

Hej El Pico Man ^_^ Annars då?

Heyo! Jo, no' äre. (Typiskt norrländskt icke-svar)

Självrå?

Redigerat av Pico
Postat
40 minuter sedan sa CHAE:

Ragequittade Pazo?

Typ, men jag tror han rent generellt var done med forumet då mycket annat börjat uppta hans fokus.

Postat (redigerat)
10 minuter sedan sa Overkill:

Konstant tillstånd under en period förvisso. 

Mjo, men jag vill minnas att det hade lugnat ned sig en smula just där och då... Har för mig han tittat in typ en, max två gånger efter det

Aja, läget dårå "Killis"? 😄

Redigerat av Pico
Postat

Ja, nu är det visserligen ett tag sedan. Det tystnade på FB och till slut började man misstänka att det var som det är. Det verkade som det gick fort. 

1 timme sedan sa slejnard:

Hur fick du till det sådär dol? Felcitaten har nått nya höjder. 

1 timme sedan sa  slejnard: 

Jag trodde jag hade plötsligt fått en leverfläck mitt i pannan så jag åkte till akuten. Men det visade sig bara vara ett russin. Åt upp den den och ser UG om PEAB. 

Jag var uttråkad och nykter...

Postat
22 minuter sedan sa slejnard:

Japp det är sant. Vet inte vad som hänt. Han blev tyst även på FB och jag tror det var fidden som bekräftade farhågorna 

Men, vadå... bekräftade hans syrra det eller åkte Fidden dit och knackade på dörren eller vad? Så här långt är ju "musik" precis lika död.

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.