Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat
50 minuter sedan sa Naymari:

Kan köpa det. Men det är hela tiden dominans från något håll. Innan merc var ju redbull, Ferrari har haft sin beskärda del, Williams innan dess. Att någon gör ett bra jobb och träffar rätt med reglementet är en del av sporten. 

I helgen som var hade vi ett  riktigt publikfrieri till race. Oddsen var 166900/1. Någon tomte satte €0,2 på det resultatet som blev och vann €33k drygt. 

Tycker inte det var jätteintressant race. Den enda som gjorde nåt var typ Hamilton. Vinnaren vann på ren tur eftersom han inte hann in i depå under säkerhetsbilen vilket blev en fördel vid rödflagg, plus att Hamilton råkade åka in i depån när den var stängd. 

Både f2 och f3 var mycket mer sevärda. Fullt krig även inom stallen. 

Annons
Postat
23 minuter sedan sa Neosus:

Just precis i detta nuet när den kommer sen när sen är nu i framtiden! 

Jag är redan där och jag har mitt bakomflutna framför mig. En of the perks med att vara demon.

Postat

Fler fördelar? Tja, man har alltid minst en timmes försprång, alltid varmt kaffe (bara det), oändligt med själar att leka med och obegränsat med grilltillfällen. To name a few. t1828.gif 

Postat (redigerat)
10 minuter sedan sa Neosus:

Huvudsaken det inte är en nackdel med fördel i en halv....eh......

Nej jag kom av mig! 👀

... lek?

Ja, alltså det finns ju fler fördelar, helt klart. Gratis tandvård, bra kommunikationer alla de nio kretsarna genom, schysst klimat året runt. Man träffar på intressanta personligheter där nere också. Visste ni att Hitler är en djävel på Canasta? Moder Theresa kan spå i te löv och dansar jenka rätt så obehindrat trots sin ålder.

Nixon är en lurig djävel, en gång låtsades han vara en dammsugarförsäljare och ringde på fan själv nere i nionde. Nu hålls ju alla försäljare nere i den fjärde våningen men nu var han nere hos Satan... Ha, hahah. Ja, djävlar.

Jaah, det finns tråkmånsar där nere också. General Custer är inte så jeffla underhållande direkt. Bara en massa gamla hästminnen. Geijer är en jobbig prick också, bara en massa flickhistorier. Näh, då är Djingis Kahn och Stalin klart mer underhållande.  

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Alltså man ska inte vara så rädd för att hamna där nere. man är i gott sällskap som ni ser, det finns brädspel. De brinner oftast upp precis innan man blir färdig men...

Har ni suttit på Akuten någon gång och väntat på er tur? Klarar ni några timmar där, klarar ni skärselden hur lätt som helst. Eller Purgatorium som vi kallar det här i branschen. Efter den så träffar ni på Charon. Trevlig, men lite stingslig. han har ju hållit på med det här ett tag. Klubbmästare i rodd för jag vet inte hur många år i rad. Kan en hel del fräckisar.

Sedan går det ju bara neråt så att säga. Vi vill ju helst inte ha en massa spring mellan kretsarna men frågar man snällt så kan jag ge en snabb rundtur.

Postat
29 minuter sedan sa slejnard:

^_^ 

vi hann repa en låt och sen kom filmteamet från jägarna och avbröt oss. De skulle spela in en scen i restaurangen som ligger bredvid! 

Åh, nästa gång så avbryter du deras inspelning. Jag menar ni repar ju ändå bredvid restaurangen de spelar in i. smileys-cool-784613.gif

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.