Dark Of Light Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 (redigerat) Det här är en av de mest underskattade 60-70 tals banden som funnits. Det tyckte till och Bowie. Kpd? Redigerat 9 september 2020 av Dark Of Light
slejnard Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 Svängde bra det där dol. Inte hört innan. KPD undrar du? - Nej tack!
Naymari Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 28 minutes ago, slejnard said: Eller internet.com Den Finns! Man köper domäner där
Neosus Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 17 minuter sedan sa Dark Of Light: Det här är en av de mest underskattade 60-70 tals banden som funnits. Det tyckte till och Bowie. Kpd? Wow! 🎸
Dark Of Light Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 1 timme sedan sa slejnard: EPISK???? Ja, det finns rätt många som tycker det. Själv är man ju såpass ödmjuk så atteh...
Dark Of Light Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 (redigerat) 1 timme sedan sa Neosus: Wow! 🎸 Ja, de var något så ini helvetes bra. Typisk och klassisk 60 tals rock, eller pubrock som vi skulle kalla det idag. Men en hel del riktigt bra låt uppbyggnader. Bra musiker. Grymma röster också, speciellt keyboardisten. Skönt rasp. Fanny (skönt namn också) var kanske det första helt kvinnliga bandet som fick spela in ett helt album. Har för mig de hann med att spela in 4 st innan det sprack. De har mer eller mindre återförenats av och till. Redigerat 9 september 2020 av Dark Of Light
Gäst Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 Goodbye, goodbye, my friend Goodbye, goodbye, my friend He didn't wear a seatbelt Goodbye, my friend I'll see you in Heaven Goodbye, goodbye, my friend
slejnard Postat 9 september 2020 Postat 9 september 2020 2 timmar sedan sa Dark Of Light: Ja, de var något så ini helvetes bra. Typisk och klassisk 60 tals rock, eller pubrock som vi skulle kalla det idag. Men en hel del riktigt bra låt uppbyggnader. Bra musiker. Grymma röster också, speciellt keyboardisten. Skönt rasp. Fanny (skönt namn också) var kanske det första helt kvinnliga bandet som fick spela in ett helt album. Har för mig de hann med att spela in 4 st innan det sprack. De har mer eller mindre återförenats av och till. Coolt! Ska lyssna på fler låtar. KPD imorn?
Dark Of Light Postat 10 september 2020 Postat 10 september 2020 Ja se på fan. Nu igen? Hur länge ska det här hålla på?
Naymari Postat 10 september 2020 Postat 10 september 2020 Sebastian Vettel till Aston Martin från 2021 i F1. Spännande! Men hoppas Checo hittar en plats i ett annat team. Han är för bra för att inte köra F1.
slejnard Postat 10 september 2020 Postat 10 september 2020 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja se på fan. Nu igen? Hur länge ska det här hålla på? Tror du vi har kommit till ”evigheten”?
Dark Of Light Postat 10 september 2020 Postat 10 september 2020 45 minuter sedan sa slejnard: Tror du vi har kommit till ”evigheten”? Allting har en ände, korven har två. Gammalt Längstah ordspråk. 1
Dark Of Light Postat 10 september 2020 Postat 10 september 2020 50 minuter sedan sa Naymari: Sebastian Vettel till Aston Martin från 2021 i F1. Spännande! Men hoppas Checo hittar en plats i ett annat team. Han är för bra för att inte köra F1. Har fullständigt kroknat på F1 sedan ett par år tillbaka. Tidigare var F1 så nära en religion jag kan komma, men det har blivit en monoton kedja av Mercedes dominans som dödade det hela för mig. Visst finns det små spännande stunder men det är mer röj i de lägre serierna.
Naymari Postat 10 september 2020 Postat 10 september 2020 11 minutes ago, Dark Of Light said: Har fullständigt kroknat på F1 sedan ett par år tillbaka. Tidigare var F1 så nära en religion jag kan komma, men det har blivit en monoton kedja av Mercedes dominans som dödade det hela för mig. Visst finns det små spännande stunder men det är mer röj i de lägre serierna. Kan köpa det. Men det är hela tiden dominans från något håll. Innan merc var ju redbull, Ferrari har haft sin beskärda del, Williams innan dess. Att någon gör ett bra jobb och träffar rätt med reglementet är en del av sporten. I helgen som var hade vi ett riktigt publikfrieri till race. Oddsen var 166900/1. Någon tomte satte €0,2 på det resultatet som blev och vann €33k drygt.
Naymari Postat 10 september 2020 Postat 10 september 2020 Tror också de kommer hämta vissa aspekter från F2 snart. Bahrain Outer t.ex. man varvar ju under 55 sekunder där. Lycka till att hålla ett vanligt kval då med 20 bilar på banan.
Dark Of Light Postat 10 september 2020 Postat 10 september 2020 Ja så är det ju. Schumis dominans var tröttsam också och är jag ändå ett Ferrari fan. Nåja, det löser sig sa han som sket i vasken. Även den elektrifierade varanten har bjudit på mycket underhållning. Kpd?
Recommended Posts