Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
On 2020-09-06 at 08:18 sa Fidden:

Åh, outrun. Grym musik i det spelet. Några år senare gjordes denna eurodisco variant som vi ofta lyssnade på i kontoret när jag jobbade i lunarsupporten. 

😄 

Postat

Hunter Killer. 2018

Netflix.

Hjärndöd ubåts action. En kupp genomgås i Ryssland och deras president tillfångatas. ´Muricans ska befria honom och återställa läget. En av Michael Nyqvists sista filmer och det märks. En sliten man vars repliker förmodligen fick plats på en servett. En popcorn rulle, fullt ställ från början till slut.

5/10 sonarsignaler.

Postat
17 timmar sedan sa ewroL:

6 timmar sedan sa CHAE:

Vafan...!

1 timme sedan sa tordA:

Hmmm...

uzbkgt3hppl51.jpg

Det brukar heta att en bild säger mer än tusen ord. Vete faen.

Postat
1 timme sedan sa Neosus:

Jag brukar säga att ingenting säger något och det är precis det jag inte säger... 

NEj vänta nu? 03-03.GIF.bd061e76adea49287e64c455299ca258.GIF

Jag säger ingenting så har jag allting sagt. t1828.gif

Postat

Går det att dela sina Gillade Låtar på Spotify vidare? Hela listan dvs. 

Postat

Finns olika sätt att dela musiken. Antingen kan man ta en av stereokanalerna, eller så delar man låten halvvägs, en med början och en med slutet. Man kan ju även dela upp instrumenten eller effekterna också, eller kanske dela upp beroende på ton, men det ställer lite högre krav på råmaterialet.

• Haha 2
Postat
36 minuter sedan sa slejnard:

Blir å äta på lokal idag 

Kan du inte äta på en bulle istället? Låter lite svårsmält det där... 

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.