Dark Of Light Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 Har ni en sådan där Delicato Outlet i era kommuner? Där de säljer alla de flesta Delicato produkter i storpack till bra priser. Dammsugare, Päron biskvier, Mjällbollar ja hela skiten då råh?
Dark Of Light Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 Schynndah, schynndah! Ta dänn schuundeh nyckeln nuuråh. Inngentingg é omöjligt! Njaeh, det där roar mig inte längre.
slejnard Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 11 minuter sedan sa Dark Of Light: 302 är ledigt ifall någon vill... 😑 Nja
slejnard Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 7 minuter sedan sa Dark Of Light: Oh, fuck. Haha 😂
slejnard Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Schynndah, schynndah! Ta dänn schuundeh nyckeln nuuråh. Inngentingg é omöjligt! Njaeh, det där roar mig inte längre. Håller med. Inte så jättekul längre
Pico Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 48 minuter sedan sa Dark Of Light: Har ni en sådan där Delicato Outlet i era kommuner? Där de säljer alla de flesta Delicato produkter i storpack till bra priser. Dammsugare, Päron biskvier, Mjällbollar ja hela skiten då råh? Nepp, men i Umeå igår såg jag en kvinna av större modell gå längst med en husvägg intill Stora Coop med byxor och underplagg i knävecken - mitt i rusningstrafiken vid 17-tiden... Jag vet inte, och vill heller inte veta, om det var en nummer ett, två eller något helt annat behov som var fallet men det var en jävla syn där vid rondellen, i fritt synfält från all trafik, OKQ8, Stora Coop och Frasses. Fucking hell, liksom... Jag låter det vara osagt om det var alkohol, droger eller utvecklingsstörning - normalbeteende var det däremot sannolikt inte. 😄
Fidden Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 11 minuter sedan sa slejnard: Längesen man skrev lutande!!! Typ på 90-talet när man ville se cool ut och stod och lutade sig mot väggen och skrev ett sms? 2
Dark Of Light Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 2 minuter sedan sa Pico: Nepp, men i Umeå igår såg jag en kvinna av större modell gå längst med en husvägg intill Stora Coop med byxor och underplagg i knävecken - mitt i rusningstrafiken vid 17-tiden... Jag vet inte, och vill heller inte veta, om det var en nummer ett, två eller något helt annat behov som var fallet men det var en jävla syn där vid rondellen, i fritt synfält från all trafik, OKQ8, Stora Coop och Frasses. Fucking hell, liksom... Jag låter det vara osagt om det var alkohol, droger eller utvecklingsstörning - normalbeteende var det däremot sannolikt inte. 😄 I fortsättningen kallar vi dylika fall; "Delicato Outlet". 😄
Dark Of Light Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 D̶̦̻̬̍͠ė̶̜̮̬̈̑͠ͅt̶̫̟̙̯̺͉̱̗̼̹͙̦̣̣̂̾̃̋̾̈́͊̑́́̕̚͝ ̷̧̟̯͔̖͍̮͔͖̝̳͊̐̑̕͝v̶̨̺͍͎̉̅͛̓̓͋͌̉̊̽̈́̓̊̚̚à̸͇̫̂͆̎̆̚͝ȑ̵͎͓͔̦͛́̆̀̚̕͜͝ ̷͎͎̻̹̺͔͕̲̻̤̰̎̐̀̓ḻ̵̛̛̜͇̥̱͇̳̩̺̠͈͔̝̉̾͒̈̒̇̄̃̄̍̒͘͘͜ä̶̲̥͈̰̪̮̰̣̫̝͈̙͋̓́́̂̒̕n̷̝̳͆͊̈́ģ̵̡̡̦͔̗̰̦͉̭͔̗͈̋̊͑̎̌̏͜͠ȅ̴̡̥͓̥͍̮͔̟̲̪̖̎̆̂̈́̓̕̚͜ͅ ̶͈̠̘̩̓̀̈́̓͋̃̒̑̀s̵͖̟̣̘̰͇̞͈͂͐̎̓͌ͅè̷̹̯̟̓̊̐͌͑̃̋̚͘d̸̩͚͎͕̰̄́͋̋͆a̵̗̥̮̻̺͕͋̇̓̉̋̐́͜͜ņ̶̗͚̞̤͍͖̝̣̋ ̴̧͚̗̼̱͇͔̣̙̄͜͠ͅm̶̞̲̹̫̼̱̭̭̅̌̈͋̆̌͝a̵̧̯͚̬͑̑̔̃̉͐͂͆̃̃̈́́n̴̹̭̮̄ ̶̡̰̩̗̦͕̮̤̘̈́̃͂̚͝ş̴̼̦̺̓͑̊̏́k̶̝͇̾͑̊̊̇̾̌̂̈́͝r̵̭̲̮͚̫͕̼͔̬̼͔̝̲̤̒͑͑͑̀́͌̍̆͐͘͜͝e̷͔̹͕͔͇̻͙̼͉̓̾͋̌͂͋̍̔̿͊̊̉͑̇̕v̴̧̯̮͎̦̗͕̮̩̎̅̇̆̉̋͝ͅ ̵̛̻̖̣͓̗̻̎͒͋͂̈͛̈́͆͝r̶̬̥̍́̕ö̶̡͓̥̻̙̼̪͍̭̫͖̲́̓r̸̢͓̻̳̘̮̟̯̫̪̮̯̉̌͛̌̌̈̚͜͝i̸̝̯͈̖͚̟̬̙̜̽̓̽̌͜g̴̢̮͎͓̞̾̍̊̿̈̀̏͆͜ͅt̴̹̗̮̯̩̤͍̱̜͖̘͍̯͆͑͆̈́̽͗̀́̚͜ͅ.̸͎̺͎͓͌͊́͋̓͆̑̋
Dark Of Light Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 2 minuter sedan sa Fidden: Typ på 90-talet när man ville se cool ut och stod och lutade sig mot väggen och skrev ett sms? Kanske har 90-talet kommit till Norrland nu!?
Fidden Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 2 minuter sedan sa Dark Of Light: I fortsättningen kallar vi dylika fall; "Delicato Outlet". 😄 Ok, låt gå för det, men jag tyckte även det var ett lämpligt namn på mina ändtarmsproblem. 2
Fidden Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 4 minuter sedan sa Dark Of Light: Kanske har 90-talet kommit till Norrland nu!? Tänk om de vetat om det i fucking jävla kuk-Åmål.
Neosus Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Har ni en sådan där Delicato Outlet i era kommuner? Där de säljer alla de flesta Delicato produkter i storpack till bra priser. Dammsugare, Päron biskvier, Mjällbollar ja hela skiten då råh? Tyvärr inte! Jag tycker att det är riktigt bra produkter så det borde finnas i varje kommun.. I min kommun iallafall. 😑
Dark Of Light Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 Hahaha... Jag ser för mitt inre öga hur du vid ditt nästa vårdcentralsbesök pratar om Delicato outlet... It´ain´t pretty... Cheap, yes buy(t) not pretty.
Neosus Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 2 minuter sedan sa Neosus: Tyvärr inte! Jag tycker att det är riktigt bra produkter så det borde finnas i varje kommun.. I min kommun iallafall. 😑 Är det bara jag som tycker det? 😄
Naymari Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 Funderar på att köpa 30-moppe. Är det okej om man varken är 15, eller 50 plus?
Pico Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 17 minuter sedan sa Dark Of Light: I fortsättningen kallar vi dylika fall; "Delicato Outlet". 😄 😄
Pico Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 1 minut sedan sa Naymari: Funderar på att köpa 30-moppe. Är det okej om man varken är 15, eller 50 plus? Ja... men om det känns tveksamt så sikta på en av modell liknande den här så underlättar du för dig själv. Till skillnad mot något i stil med den här då alltså...
Dark Of Light Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 Jag går i de tankarna också. Ja, något sådant här då.
Naymari Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 2 minutes ago, Pico said: Ja... men om det känns tveksamt så sikta på en av modell liknande den här så underlättar du för dig själv. Till skillnad mot något i stil med den här då alltså... Tänkte mer en scooter. Eldriven. Att pendla till jobbet med. får krupp på hyr dyrt det är med bil i sthlm.
Pico Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 Jag slår ett slag för elcykeln annars... Och på tal om - jag har aldrig riktigt fattat logiken kring bidraget som fanns (finns?) för elcykel ur ett miljöperspektiv. En helt vanlig cykel fick man inga bidrag för men den cykeln borde ju rimligen vara än mer miljövänlig.
Pico Postat 28 augusti 2020 Postat 28 augusti 2020 (redigerat) 2 minuter sedan sa Naymari: Tänkte mer en scooter. Eldriven. Att pendla till jobbet med. får krupp på hyr dyrt det är med bil i sthlm. Så, inte en moped med andra ord? 😄 Redigerat 28 augusti 2020 av Pico
Recommended Posts