Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Rast utan akffe 🙁 ids inte göra å jag har druckit  nog för idag känns det som 

Jåh! Det finns gränser.. 

Men Rast utan Kaffe är som grädde utan.... öl? 👀

Postat

Nej. 

😮

😮

😮

🙁

Rast utan akffe 🙁 ids inte göra å jag har druckit  nog för idag känns det som 

😮

😮

😮

🙁

1 timme sedan sa CHAE:

😮

😮

😮

🙁

35 minuter sedan sa Neosus:

Jåh! Det finns gränser.. 

Men Rast utan Kaffe är som grädde utan.... öl? 👀

😮

😮

😮

🙁

• Förbryllad 1
Postat

Åh... Ungdoms minnen. :rolleyes: Jag och två töser i baksätet på en Amazon. vit tror jag den var. Vad jag definitivt minns var att ena tösen inte hade trosor på sig. Det var dags att äta frukost. Det blev semlor och öl. laughingblink.GIF

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Åh... Ungdoms minnen. :rolleyes: Jag och två töser i baksätet på en Amazon. vit tror jag den var. Vad jag definitivt minns var att ena tösen inte hade trosor på sig. Det var dags att äta frukost. Det blev semlor och öl. laughingblink.GIF

😄

Vagott!! 

Postat
2 timmar sedan sa slejnard:

Ja men drack med roger fram till lunch 🙂 

Ah, undrade precis var pico håller hus. 

Postat
8 minuter sedan sa Fidden:

Ah, undrade precis var pico håller hus. 

Jag drack rimligen groteska mängder för det där minns jag inte... 😄

Postat
28 minuter sedan sa Pico:

Jag drack rimligen groteska mängder för det där minns jag inte... 😄

Vem vare som spetsa? 

Postat (redigerat)

The Loudest Voice.

2019

HBO.

Politiskt drama. I sju avsnitt får vi följa Roger Ailes hans uppgång och fall som chef för TV bolaget Fox News. Boken kom redan 2014 The Loudest Voice in the Room, av Gabriel Sherman och jag minns den som en fascinerande historia (ja, ett lästips här också!!!!) .

Roger Ailes var en republikansk media mogul som började sin karriär redan 1961 via små TV stationer i USA. Han blev president för CNBC och skapade sedermera MSNBC. 1996 blev han chef för Fox.

Han formade och förändrade samtalet om regeringens högsta maktskikt genom media bruset. För att förstå händelserna som ledde fram till Donald Trumps uppgång måste man förstå Ailes och hans sätt att använda Fox News. 

Ja, jag är en sucker för amerikansk inrikespolitik, speciellt nu med sittande trumpet och med valet som närmar sig. Därför är det extra intressant att få reda på strömningarna som for genom det am. samhället då när det begav sig, från 1995 och framåt och dess media landskap.

Tonen blev hårdare, hätskare och resultatet ser vi nu. Ett delat land fyllt av oro och konflikter. Ett u-land med Guccibälte brukar jag säga. Rätt så otroligt att media bolag kan styra människor så enkelt som de gör. Åsikter och "fakta" blandas med nyheter och skvaller. Upprepar man en lögn tillräckligt ofta blir det till en sanning.

Roll besättningen är suverän och stabil med en till oigenkännlighet sminkad Russell Crowe, Seth MacFarlane, Sienna Miller m.fl.

Det ÄR spännande, makabert, smaklöst, elegant och kryddat med en hel del ondska och sexuella trakasserier. 

9/10 dolda kameror.

Redigerat av Dark Of Light
Postat

Har binge:at Castle Rock i sommar. Förvånansvärt bra.

Postat
43 minuter sedan sa Dark Of Light:

[...]

Det ÄR spännande, makabert, smaklöst, elegant och kryddat med en hel del ondska och sexuella trakasserier. 

Lite som Länghstah med andra ord, ja?

• Haha 1
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.