slejnard Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 5 minuter sedan sa CHAE: 😮 😮 😮 🙁 Ja men drack med råge fram till lunch 🙂
Neosus Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 1 timme sedan sa slejnard: Rast utan akffe 🙁 ids inte göra å jag har druckit nog för idag känns det som Jåh! Det finns gränser.. Men Rast utan Kaffe är som grädde utan.... öl? 👀
Dark Of Light Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 1 timme sedan sa slejnard: Nej. 😮 😮 😮 🙁 1 timme sedan sa slejnard: Rast utan akffe 🙁 ids inte göra å jag har druckit nog för idag känns det som 😮 😮 😮 🙁 1 timme sedan sa CHAE: 😮 😮 😮 🙁 35 minuter sedan sa Neosus: Jåh! Det finns gränser.. Men Rast utan Kaffe är som grädde utan.... öl? 👀 😮 😮 😮 🙁 1
Dark Of Light Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 Åh... Ungdoms minnen. Jag och två töser i baksätet på en Amazon. vit tror jag den var. Vad jag definitivt minns var att ena tösen inte hade trosor på sig. Det var dags att äta frukost. Det blev semlor och öl.
slejnard Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 Tråkig men ack så skön PT. Den sista på 200-talet 😑
Neosus Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 Och nu till den viktiga frågan: Finns Volvo 299?
YellowStudio Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 För mig blir det KPM ikväll med en bit choklad, lovely
Neosus Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 1 timme sedan sa Dark Of Light: Åh... Ungdoms minnen. Jag och två töser i baksätet på en Amazon. vit tror jag den var. Vad jag definitivt minns var att ena tösen inte hade trosor på sig. Det var dags att äta frukost. Det blev semlor och öl. 😄 Vagott!!
Dark Of Light Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 8 minuter sedan sa Neosus: 😄 Vagott!! Beror på... Semlor och öl..? Not so much...
Fidden Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 2 timmar sedan sa slejnard: Ja men drack med roger fram till lunch 🙂 Ah, undrade precis var pico håller hus.
Pico Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 8 minuter sedan sa Fidden: Ah, undrade precis var pico håller hus. Jag drack rimligen groteska mängder för det där minns jag inte... 😄
Fidden Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 28 minuter sedan sa Pico: Jag drack rimligen groteska mängder för det där minns jag inte... 😄 Vem vare som spetsa?
Dark Of Light Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 (redigerat) The Loudest Voice. 2019 HBO. Politiskt drama. I sju avsnitt får vi följa Roger Ailes hans uppgång och fall som chef för TV bolaget Fox News. Boken kom redan 2014 The Loudest Voice in the Room, av Gabriel Sherman och jag minns den som en fascinerande historia (ja, ett lästips här också!!!!) . Roger Ailes var en republikansk media mogul som började sin karriär redan 1961 via små TV stationer i USA. Han blev president för CNBC och skapade sedermera MSNBC. 1996 blev han chef för Fox. Han formade och förändrade samtalet om regeringens högsta maktskikt genom media bruset. För att förstå händelserna som ledde fram till Donald Trumps uppgång måste man förstå Ailes och hans sätt att använda Fox News. Ja, jag är en sucker för amerikansk inrikespolitik, speciellt nu med sittande trumpet och med valet som närmar sig. Därför är det extra intressant att få reda på strömningarna som for genom det am. samhället då när det begav sig, från 1995 och framåt och dess media landskap. Tonen blev hårdare, hätskare och resultatet ser vi nu. Ett delat land fyllt av oro och konflikter. Ett u-land med Guccibälte brukar jag säga. Rätt så otroligt att media bolag kan styra människor så enkelt som de gör. Åsikter och "fakta" blandas med nyheter och skvaller. Upprepar man en lögn tillräckligt ofta blir det till en sanning. Roll besättningen är suverän och stabil med en till oigenkännlighet sminkad Russell Crowe, Seth MacFarlane, Sienna Miller m.fl. Det ÄR spännande, makabert, smaklöst, elegant och kryddat med en hel del ondska och sexuella trakasserier. 9/10 dolda kameror. Redigerat 27 augusti 2020 av Dark Of Light
YellowStudio Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 Bokmärker den. Vi kollar på outsider Stephen King, också bra.
CHAE Postat 27 augusti 2020 Trådstartare Postat 27 augusti 2020 Har binge:at Castle Rock i sommar. Förvånansvärt bra.
CHAE Postat 27 augusti 2020 Trådstartare Postat 27 augusti 2020 43 minuter sedan sa Dark Of Light: [...] Det ÄR spännande, makabert, smaklöst, elegant och kryddat med en hel del ondska och sexuella trakasserier. Lite som Länghstah med andra ord, ja? 1
slejnard Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 4 timmar sedan sa Fidden: Ah, undrade precis var pico håller hus. Hehe 😄
slejnard Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 4 timmar sedan sa Pico: Jag drack rimligen groteska mängder för det där minns jag inte... 😄 Du här... en TORSDAG?! 😮 😄
Dark Of Light Postat 27 augusti 2020 Postat 27 augusti 2020 49 minuter sedan sa CHAE: Lite som Länghstah med andra ord, ja? Ja om det ändå var sexuella trakasserier 🙁
Recommended Posts