Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
51 minutes ago, ewroL said:

bevara mig från den kalla TVn

När jag var liten började vår CRT-Tv brinna.

den var ganska varm, om inget annat där och då

Postat

I matrixen - och inte i himmelen säger pastorn i kyrkan.

Postat (redigerat)

det är inte en färdig dator så du vet - du behöver komplettera ett minne, hårddisk och OS

jag kommer bara komplettera med en minnessticka - eftersom jag kör Tails OS (ett live usb operativsystem)

den klarar 4k 60 hz det är därför jag ska köpa den

Redigerat av ewroL
Postat
12 timmar sedan sa slejnard:

Aha , ja inte den boin 😄! Min by kallas boin i folkmun. Älvsbyn heter den på kartan 🙂 

Det hade ju annars varit ett överraskande drag.

Kpd?

Postat
16 timmar sedan sa slejnard:

Tilly (vår hund) verkar må lite tjymigt. Hon har förmodligen ätit nåt olämpligt ute. Så här såg hon ut som valp! 😄 inte mycket större men lite lugnare nu

:wub: :wub: :wub: 

(PÅ RIKTIGT?! FINNS INTE DEN KVAR?!?!?!)

Postat

Förra helgen möblerade vi om vardagsrummet och det blev sjukt nice. 😄 Har bara en hylla kvar att sätta upp. Det ska upp på en gipsvägg, så jag har fått särskilda pluggar från en polare som ska vara bra.

Postat
26 minutes ago, Micke H said:

Förra helgen möblerade vi om vardagsrummet och det blev sjukt nice. 😄 Har bara en hylla kvar att sätta upp. Det ska upp på en gipsvägg, så jag har fått särskilda pluggar från en polare som ska vara bra.

Mollyplugg!

Postat
15 minuter sedan sa Naymari:

Mollyplugg!

Ja, bra skit men kräver en speciell tång för att fungera. Det finns ett gäng andra också men man får ha koll på om det är enkel eller dubbelgips mm.

Kpd!

Postat

Stadigt fäste så att hyllorna håller sig uppe är A och O för att... vahettere..... för att...

...så att hyllorna sitter kvar.

Kaffe? 👀

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.