Fidden Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 Sjöhäst, sjöko, flodhäst eller vattenbuffel kanske kan vara nåt? Eller så får du nöja dig med att kötta fisk.
Dark Of Light Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 (redigerat) 5 timmar sedan sa slejnard: Fångade en jävel! 😄 sambon noll ... 😑 Någon jag känner? Jag umgicks med en djävel i den sjunde kretsen, vad fan hette han..? Äh, hur som effektiv och seriös snubbe men han fick ju sparken när Moder Theresa kom ner. Ja, sen har vi ju Minotaurus men han är ju ingen djävel direkt så... Tjurig som fan dock. Redigerat 22 augusti 2020 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 2 timmar sedan sa Neosus: VAG...eh! Ja, det kan man fiska efter. En del luktar så också. Ja, jag har druckit öl! Det förtjänar jag. Jag har meckat Renault växellåda idag... nerverna... nerverna....
slejnard Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 3 timmar sedan sa Fidden: Sjöhäst, sjöko, flodhäst eller vattenbuffel kanske kan vara nåt? Eller så får du nöja dig med att kötta fisk. Tänker mer filé av olika slag. Inte fångat nå mer idag.
slejnard Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 Lutar nog åt Norge en sväng nu när man får fara dit. Vi frotterar oss ändå inte bland en massa folk. DÄR nappar det. Förra gången fångade vi makrill och torsk.
Dark Of Light Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 30 minuter sedan sa Neosus: Oändligt många.. ...öl. Jåh! Ostmacka! Åh! Vad är det för pålägg? (ja osten alltså. Det är en liten grej vi har ihop här i Längstah. Man börjar men ordet ostmacka varvid någon hyfsat vaken individ frågar "vad är det för pålägg?" (föga logiskt men sant). Då svarar man "ost". Då kommer motfrågan "vilken sort?" och då svarar man.... vilken sort man har på själva ostmackan.) Vart leder då det här kan man undra...? Ja... det är ju det... Guuuuud vad jag saknar .blink: nu.... 17 minuter sedan sa Memphis: Dricker också öl! 😄 Jåh! 😛 11 minuter sedan sa slejnard: Streamar lite bäst i test. Ganska kul ändå 😄 Kollar in This Is England. Alltså jag såg långfilmen (från 2006) för länge sedan men nu har HBO släppt: This Is England 86 This Is England 88 This Is England 90 som TV-serie. Så ini helvete bra!!!! Men man bör ha sett långfilmen först. 8/10 Dr Marten kängor.
Dark Of Light Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 Man ska se filmen först! Finns lite här och där, på YT t ex.. Annars hänger man inte med. Det handlar om ett gäng engelska ungdomar i 80-talets England och deras sökande efter en identitet. De dras in i skinhead rörelsen men en del av de söker sig åt andra håll. Roligt men också spännande. TV-serien tar vid där filmen slutar med samma skådespelare och man får följa karaktärernas brokiga resa mot vuxen världen fast med bättre manus och filmteknik. Riktigt bra faktiskt. Rekommenderas!!!
Dark Of Light Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 Ja... Nu sitter man här. 23:18. Med en ostmacka.
Dark Of Light Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 Kaffe och ost. Thät´s teh shaight thätt´s kiiiping oz togäther! Fårr fåkks sääk, it´s smälling laijk shaight inn hier. Aj soppåse vee gått to vädra. Itt måsst bii teh scheese!? Fåkk mai åld boootz.
Dark Of Light Postat 22 augusti 2020 Postat 22 augusti 2020 Näh. Jag tar nog min ostmackejeffel ner till Minotaurus. Han vill nog ha en tugga. 7:e kretsen, i fall ni vill något.
Naymari Postat 23 augusti 2020 Postat 23 augusti 2020 14 minutes ago, ewroL said: how do I unlock a devil's screws? Righty-tighty Lefty-Loosey
Recommended Posts